Ik wilde graag weten wat de huidige dagwaarde is van een set BX 16v mk1 Velgen is. Dat zijn dus net GTI velgen, alleen een 0.5J breder.
Iemand enige idee?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Wat de gek ervoor geeft?
Serieus: er is een heel klein groepje liefhebbers dat per sé die wielen in 6J wil hebben. De rest vindt de velgen niet mooi, danwel heeft meer dan genoeg aan normale 5,5J GTI velgen. Ook is de MK1 16V velg optisch praktisch gelijk aan de 5,5J GTI (i.t.t. de MK216V velg)
Daarbij komt dat ze vanwege het specifieke ontwerp absoluut niet onder een andere autodesign passen hetgeen de markt nog meer beperkt.
Ik zou er dus niet te veel voor betalen, iig niet meer dan een normaal 5,5J GTI setje zou kosten in vergelijkbare staat en dat hangt (natuurlijk) ook af van de banden die gemonteerd zijn. Tussen € 100 en € 200 (in perfecte staat met redelijke banden) lijkt mij meer dan genoeg.
Misschien een betere vraag bij de BX-sportief’ers?
Tsja, er is inderdaad maar een kleine markt voor die wielen…
Wel een leuke manier om je bx(of andere Cit, onder een xant staan ze ook wel grappig) lekker orgineel te houden maar dan wel met 195 of 205 breed rubber erop..
Ik namelijk een beetje rond te neuzen naar andere wielen…
aan de ene kant zou ik het zonde vinden om ze weg te doen want als binnenkort de striping eraf is en er weer rode bumpers onder zitten is het natuurlijk een schoonheid, ook met orginele 16v velgen..
Maar als ik andere velgen ga kopen wil ik wel van dit setje af aangezien ik toch geen gebruik maak van winterbanden en ik 2 setjes tegelijk onzinnig vind, dus vandaar deze vraag eigenlijk.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Simpele Ziel schreef:Tsja, er is inderdaad maar een kleine markt voor die wielen…
Wel een leuke manier om je bx(of andere Cit, onder een xant staan ze ook wel grappig) lekker orgineel te houden maar dan wel met 195 of 205 breed rubber erop..
onder een C15 pick up zouden ze ook wel staan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Tsja, er is inderdaad maar een kleine markt voor die wielen…
onder een C15 pick up zouden ze ook wel staan
Zeker onder een blauwe
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Mocht je andere velgen monteren, dan wil ik de 16V velgen wel van je overnemen. Prijs komen we wel uit.
WYD schreef:Mocht je andere velgen monteren, dan wil ik de 16V velgen wel van je overnemen. Prijs komen we wel uit.
Ik wacht nog even op reactie van de verkoper..
Zit nu achter een set van 5 stuks antraciet gespoten 205 GTI 1.9 Speedline’s aan
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik heb geen haast hoor
geïnteresseerd in de 16s gti wielen
Simpele Ziel schreef:WYD schreef:Mocht je andere velgen monteren, dan wil ik de 16V velgen wel van je overnemen. Prijs komen we wel uit.
Zit nu achter een set van 5 stuks antraciet gespoten 205 GTI 1.9 Speedline’s aan
Je ondertekent met een advertentie:
<quote>BX 1.9 GTI 16v’89
Te koop, met spoed
Show me yours, i’ll show you mine
</quote>
Ga je een andere 16soup. kopen? En de andere wegdoen
Heb zelf 16 kleppen, maar dan over 2 gti’s verdeeld
Vind de velgen die je verkoopt ook wel mooi onder mijn antraciete gti.
Wat zitten er voor banden op?
(heb je misschien fotootjes)
Ben net als jij ook erg gek op de peug 205 gti 1.9 speedlinevelgen (15 inch).
Mijn tweede bx staat nu op 1,6 speedlines (14 inch), mocht je die evt ook mooi vinden.
Re: geïnteresseerd in de 16s gti wielen
mcvdberg schreef:Simpele Ziel schreef:WYD schreef:Mocht je andere velgen monteren, dan wil ik de 16V velgen wel van je overnemen. Prijs komen we wel uit.
Zit nu achter een set van 5 stuks antraciet gespoten 205 GTI 1.9 Speedline’s aanJe ondertekent met een advertentie:
<quote>BX 1.9 GTI 16v’89
Te koop, met spoed
Show me yours, i’ll show you mine
</quote>Ga je een andere 16soup. kopen? En de andere wegdoen
Heb zelf 16 kleppen, maar dan over 2 gti’s verdeeld
Vind de velgen die je verkoopt ook wel mooi onder mijn antraciete gti.
Wat zitten er voor banden op?
(heb je misschien fotootjes)
Ben net als jij ook erg gek op de peug 205 gti 1.9 speedlinevelgen (15 inch).
Mijn tweede bx staat nu op 1,6 speedlines (14 inch), mocht je die evt ook mooi vinden.
Ik wil mijn BX 16v verkopen, dan kan ik een Xantia kopen waar ik een optie op heb. Echter, een Citroën verkopen gaat niet zo snel als je er een redelijke prijs voor vraagt…ik dacht echter dan een 16v vandaag de dag toch nog wel meer dan 800 moet opbrengen toch? En zolang ik dat soort onzin biedingen krijg houd ik haar liever zelf.
En als ik haar dan toch nog een tijdje moet houden kan ik net zo goed er iets leuks van maken nietwaar?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Biedingen, tja, daar kan ik je ook niet helpen; heb hetzelfde gehad en dus die andere gehouden; als je plek hebt kan je er eentje schorsen, en/of je maakt er 1 van 2.
Je zal de mooiste 4 of 5 velgen dus zelf houden en die andere makkelijk kwijtraken (nu al 2 gegadigden).