Goedendag,
ik heb een probleem met mijn hydraulische retourleidingen deze zijn gescheurd,
wilde deze vervangen maar krijg ze niet los… de leidingen zit vast aan de schokbreker
hoe kan ik deze losmaken en vervangen ?
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Voor of achter? Lijkt me te beginnen met kruipolie en dan een griptang. Voor lijkt me vrij makkelijk, achter heb je meer ellende.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
voorzijde , ik had hem al op de brug gezet maar lijkt net alsof die leiding helemaal een geheel is met de schokbreker
want ik kreeg het niet los zat muurvast ... maar die leidingen zijn toch aparte delen ?
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Kijk even op service.citroen.com. Registreren is gratis. willekeurig KvK nr van bijvoorbeeld de Nederlandse Bank invoeren.
Je ziet daar precies welke leiding van waar naar waar te koop is. Kopje Vering.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
is goed dank je zal het daar even checken
is goed dank je zal het daar even checken
Totaal aantal Berichten: 1227
Geregistreerd: 18-08-2010
- XM 2.5 TD Break
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Exclusive
- XM 2.5TD Break
Juist, en die leidingen die aan de schokbreker vast zit krijg ik niet los
Totaal aantal Berichten: 1227
Geregistreerd: 18-08-2010
- XM 2.5 TD Break
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Exclusive
- XM 2.5TD Break
Er zit een stalen klem omheen die je dicht moet knijpen en dan loshaken. De leiding is een geheel met het rubber blok en je vervangt het ook als 1 geheel. Het rubber blok zit geklemd tegen de veerpoot. Een nieuwe set (klem en leiding) kost ongeveer 2 tientjes bij de dealer.
Haal een nieuwe en dan zie je wel hoe het werkt.
Een waterpomptang met afgevijld bekken is een handig hulpmiddel.
dank je