ik heb de auto een onderhouds beurt gegeven maar dit gebeurde later pas
vervolgens terug gegaan maar konden geen oorzaak vinden…
mijn grootste probleem is die speling bij het stuur en het slingeren… dat wil ik sowieso graag verhelpen
maar zonder idee waar dit vandaan kan komen is het lastig
stuurkogels zijn in orde
uitlijning is ook in orde
ik rij de auto nog maar speling blijft zoals het is het word niet erger ofzo
maar het is erg vervelend…
Is dit niet gevaarlijk?
ik rij geen snelweg alleen binnedoor alleen bij hoge snelheid gaat ie slingeren als ik boven de 110 / 120 rij
Stuurhuis zou kunnen, bij mij is het vervangen omdat er een knak uit kwam als ik bij parkeren stuurde die steeds harder werd aan een zijde.
Heb er een gebruikte in laten zetten en dan moet je al rekenen boven de 500, nieuw is einde auto gezien de prijs.
Maar heb je al is eerst je banden spanning gecontroleerd zoiets basis moet je eerst checken.
En LDS weg dan heb je eerst geen stuurbekrachtiging meer merk je gelijk bij parkeren, daarna achtervering op zijn kont. remmen hebben een normaal systeem vanaf de c5! dus los met een eigen tank voor remolie zoals alle andere autos.
Mikeymikey schreef:ik heb de auto een onderhouds beurt gegeven maar dit gebeurde later pas
vervolgens terug gegaan maar konden geen oorzaak vinden…mijn grootste probleem is die speling bij het stuur en het slingeren… dat wil ik sowieso graag verhelpen
maar zonder idee waar dit vandaan kan komen is het lastigstuurkogels zijn in orde
uitlijning is ook in ordeik rij de auto nog maar speling blijft zoals het is het word niet erger ofzo
maar het is erg vervelend…
Kan je wel goed uitlijnen met speling in het stuur?
Wat voor banden heb je?
Chinese budgetbanden zijn ook bekend om hun weggedrag…
Eerst maar eens het LDS lek opsporen…
En de tip van Rene over de achterdraagarmlagers? Daar nog naar gekeken?