mooie cx maar wel stevig aan de prijs voor een trs
http://list.auto-commerce.nl/view/details.php?id=ac0037&auto_id=952094&page=1&zoek;_id=&zmerk;=&znomerk;=&zmodel;=&zcarros;=&ztrans;=&zbrand;=&zprijs;=&zprijs;_van=&zprijs;_tot=&zbouwjaar;=&zstatus;=&zsoort;=&zweergave;=&test;=&alfabet=ASC&order_oud=merk&order=merk&template;=&ztranscode;=&zprijs1;=&zprijs2;=&zbouwjaar1;=&zbouwjaar2;=&zkleur;=&zkm;_stand2=&taal=NL&occ;_intern=
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oogt goed, als de details allemaal kloppen valt het wel mee. Veel goedkoper om een nette auto te kopen dan minder nette op te knappen
Eens. Zo op het eerste gezicht ziet hij er goed uit en voor €6000 een goede CX kopen, noem ik niet stevig aan de prijs. Ook niet voor een 22TRS.
tja tis net wat je er voor over hebt
Een goede CX kost gewoon geld. Ik geef mijn geld liever uit aan een goed exemplaar dan voor de helft een matig exemplaar kopen en vervolgens in enkele jaren een veelvoud van de aanschaf uitgeven om de auto alsnog goed te krijgen.
Dat heb ik al een keer gedaan en doe dat in het vervolg zeker weten anders.
heb je zeker gelijk in maar ik heb mijn roestvrije, lederen bekleding en airco TRS voor een stuk minder geld kunnen kopen .
En er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren hoor zo ist ook niet maar kom ik zeker niet aan dat bedrag.
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Zit al een tijdje te kwijlen naar deze: Prachtige leader
Ik heb een zwak voor diesel CX-en, maar voor deze maak ik graag een uitzondering.
1 Eigenaar, binnenslaper, hoezen over de stoelen vanaf nieuw, 70dkm en bijzonder laag geprijsd.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Shalom74 schreef:heb je zeker gelijk in maar ik heb mijn roestvrije, lederen bekleding en airco TRS voor een stuk minder geld kunnen kopen .
En er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren hoor zo ist ook niet maar kom ik zeker niet aan dat bedrag.
Zomaar een vraag maar wanneer was dat? Ik lees hier wel vaker “dat je voor 3.000 euro toch wel een knappe CX moet kunnen vinden” maar die tijd is echt geweest. De rotte appels vallen er in toenemende mate tussenuit (een in zekere zin positief bijeffect van de belastingmaatregelen) en 6.000 voor een mooie en goede CX is niks teveel.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Helemaal mee eens.
Beter een goede CX kopen voor iets meer geld dan een auto met een waslijst aan klusjes,
tenzij je dat klussen juist weer leuk vindt natuurlijk.
Ik vind overigens wel de kilometerstand van de TRS vrij hoog voor dit bedrag.
Ik weet, de kilometerstand zegt niet alles, maar wel iets.
JW
Totaal aantal Berichten: 9361
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
F.SvM schreef:
niet duur voor een set nieuwe!(worden schaars)
JWH schreef:Helemaal mee eens.
Beter een goede CX kopen voor iets meer geld dan een auto met een waslijst aan klusjes,
tenzij je dat klussen juist weer leuk vindt natuurlijk.Ik vind overigens wel de kilometerstand van de TRS vrij hoog voor dit bedrag.
Ik weet, de kilometerstand zegt niet alles, maar wel iets.JW
mee eens maar hoe mooi een cx er ook uit kan zien van buiten zegt niet zoveel over de techniek die ook al 300K is meegegaan.
Tenzij er natuurlijk regelmatig goed onderhoud aan gedaan is.
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Beste optie is kijken en gaan rijden, ik denk dat je het snel voelt of het allemaal in orde is.
Zelf denk ik dat er CXen zijn met 250-300k op de teller die veel beter zijn dan met 150k
Totaal aantal Berichten: 6168
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring