Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Maresia is snel en goed. Misschien wel duurder dan de sloop op de hoek, maar niet extreem vind ik. Bij de sloop op de hoek moet je mazzel hebben, maar voor Peugeot bijvoorbeeld hebben ze het gewoon. Ik heb er laatst een 1100 TU blok uit 1997 op de kop getikt voor 200 euro met 42.000 km. Dit ging via dus gegarandeerde herkomst, 3 maanden geen gezeik garantie met gegarandeerde km-stand. Betaal ik graag wat meer voor, alhoewel 200 euri vind ik echt niks voor zo’n blokkie: Bij Bart Ebben was een vergelijkbaar blok met vergelijkbare km-stand 400 euro. Tel uit je winst!
Maar zoals gezegd, voor een hoedeplank maakt dit niks uit
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Tis sowieso niet normaal wat bart ebben voor n prijzen vraagt voor alle onderdelen. Zelfs van schroot wil hij goud maken.
visapowerrr schreef:Tis sowieso niet normaal wat bart ebben voor n prijzen vraagt voor alle onderdelen. Zelfs van schroot wil hij goud maken.
Bart Hebben
- C1 Ambiance
- CX Gti
:schater
mpostma schreef:visapowerrr schreef:Tis sowieso niet normaal wat bart ebben voor n prijzen vraagt voor alle onderdelen. Zelfs van schroot wil hij goud maken.
Bart Hebben
wel een beetje aso van jullie hierboven hij is meschien duur maar dit is niet echt goede reclame voor hem en je bent ook niet afhankelijk van hem beetje erg jammer
citroenc2 schreef:wel een beetje aso van jullie hierboven hij is meschien duur maar dit is niet echt goede reclame voor hem en je bent ook niet afhankelijk van hem beetje erg jammer
goede of slechte reklame maak je zelf, en als je jezelf uit de markt prijs , dan kan je zulke reactie’s verwachten.
dus erg jammer vind ik dit niet.
het is gewoon de marktsleutel die hij toe past, en daarmee zichzelf van een selectieve groep van klanten voorziet.
dat wij(ik vorm is ook zowat) dus geen prijs stellen op die aso bedragen is voor hem bijzaak.
helaas voor ons niet.
greets van wupke:die liever nieuw koopt dan tegen de ebben prijs iets kopen wat net zo duur is en al gebruikt.
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ach, een grapje moet kunnen. Zoals ik al zei, Bart Ebben heeft denk ik wel het grootste assortiment voor ’ ons’. Daar zul je altijd scoren denk ik. Maar dat betekent niet dat ik van plan ben 400 euro te betalen voor een blok dat bij Maresia met dezelfde garantie en dezelfde KM’s de helft kost. Misschien is de overhead bij Bart Ebben hoger, ik weet ook niet hoe je anders ht verschil moet verklaren…
citroenc2 schreef:wel een beetje aso van jullie hierboven hij is meschien duur maar dit is niet echt goede reclame voor hem en je bent ook niet afhankelijk van hem beetje erg jammer
ik denk niet dat wij verantwoordeljk zijn voor zijn reclame!!
de worden nu wel 2 dingen door elkaar gehaald vind ik hij is dan wel duur maar hij geef wel garantie en moet zich aaan een hoop regels houden omdat hij bij veel dingen is aangesloten teweijl veel sloperijen dat niet hebben
ik kom er bijna nooit maar je moet wel met een maat meten want anders is het eind zoek want dan kan je elke dealer die duurde is dan een collega wel op de schandpaal nagelen en zoveel palen hebben we niet maar iedereen kan voor zichzelf wel bepalen wat hij wil uitgeven aan een produkt en zo soortgelijk draadje hebben we ook al gehad met de onderdelen bij een dealers dus laten we weer ontopic gaan voordat men ingrijpt
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
grapje moet zeker kunnen, maar de stelling dat het aso van hem is om zulke prijzen te vragen…. nee dat kan niet. Ok het is een mening van iemand maar dat soort meningen kan je houden. Maar niemand is verplicht bij Bart te kopen!
Ik als garage maak veel gebruik van Bart, ok ik weet dat als ik ga shoppen ik het echt wel eens goedkoper zal vinden, maar Bart heeft bijna alles, ik kan ook blind op hem varen dat als ik iets bestel het precies het juiste onderdeel is, er geen mankementen aan zijn en ik het dus zo kan monteren. Dat is iets waar ik in het verleden meerdere malen mee op mn plaat ben gegaan.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
daarom, Bart heeft zichzelf voorzien van een gedegen klantenkring.
en zo fout bedrijfsmatig gezien doet ie het echt niet.
echter het grote verschil zit hem in de eindgebruiker.
het gross hier is hobbyist, en doet relatief veel zelf.
daardoor weten de meesten ook wat eea mag of moet kosten.
ook weten ze (te ) goed waar de koopjes te halen zijn.
en dat dan de prijzen van Bart hier vele raar in de oren klinken is een logisch gevolg.
ikzelf heb ook diverse keren geshopped bij Bart, en elke X naar volle tevredenheid.
mn overweging destijds was dan ook idem aan die van Oldenhage.
ik kan een 2e hands onderdeel (bv versnellingsbak) eronder schroeven (voor klanten dus) en een lekkere goedkope bak van 50 euro eronder hangen, en de klant 400 euro af laten rekenen voor die bak.
echter als het fout gaat (en dat risico is erg groot met een Vbak van 50 euro)dan mag ik op eigen kosten een goede bak aanschaffen EN dan die er ook nog onder hangen.
dus een verliespost van ettelijke honderden euro’s meer dan de 350 winst in 1e instantie.
dan dus liever een goeie V bak van Bart.
maar als ik hier als hobby bobby mn Vbak wissel, laat ik het wel uit mn hoofd om er een te halen bij Bart,, voor mijn prive auto is het domweg te duur, en zoek ik wel een andere oplossing, wat ook kan daar alle risico geheel voor mezelf is….en in dat opzicht vind ik Bart zijn prijsstelling doorgeslagen , en komt het woordje aso prijzen in mn mond….
maar dan wel onderbouwt.
mvgr wupke
oldenhage schreef:grapje moet zeker kunnen, maar de stelling dat het aso van hem is om zulke prijzen te vragen…. nee dat kan niet. Ok het is een mening van iemand maar dat soort meningen kan je houden. Maar niemand is verplicht bij Bart te kopen!
Ik als garage maak veel gebruik van Bart, ok ik weet dat als ik ga shoppen ik het echt wel eens goedkoper zal vinden, maar Bart heeft bijna alles, ik kan ook blind op hem varen dat als ik iets bestel het precies het juiste onderdeel is, er geen mankementen aan zijn en ik het dus zo kan monteren. Dat is iets waar ik in het verleden meerdere malen mee op mn plaat ben gegaan.
Precies. De garantie dat wat Bart levert ook echt goed is, zal voor een garage veel waard zijn. Bart heeft ook genoeg klandizie, dus te duur is ie blijkbaar niet voor wat ie vraagt.
Voor de hobbyisten (als ik) die wel een gokje durven te wagen is hij te duur. Nja, even goede vrienden. ALs hij voor zijn klandizie afhankelijk zou zijn van hobbyisten dan kan hij zijn tent sowieso wel sluiten.
Dus op zich niks kwaads over Bart Ebben, hooguit dat ie voor mij niet interessant is.
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
mpostma schreef:oldenhage schreef:grapje moet zeker kunnen, maar de stelling dat het aso van hem is om zulke prijzen te vragen…. nee dat kan niet. Ok het is een mening van iemand maar dat soort meningen kan je houden. Maar niemand is verplicht bij Bart te kopen!
Precies. De garantie dat wat Bart levert ook echt goed is, zal voor een garage veel waard zijn. Bart heeft ook genoeg klandizie, dus te duur is ie blijkbaar niet voor wat ie vraagt.
Voor de hobbyisten (als ik) die wel een gokje durven te wagen is hij te duur. Nja, even goede vrienden. ALs hij voor zijn klandizie afhankelijk zou zijn van hobbyisten dan kan hij zijn tent sowieso wel sluiten.
Dus op zich niks kwaads over Bart Ebben, hooguit dat ie voor mij niet interessant is.
dit zijn nou opmerkingen waar je wat aan hebt! en die eerlijk zijn en dara gaat het om!
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Eerlijk gezegd. ik heb er persoonlijk met mijn auto geen goede ervaring mee. Op verschillende vlakken zelfs(onderdelen, prijs-kwaliteit en service). Maar dat is bij elke garage wel bij iemand. (alleen aangezien ik er in de buurt woon ken ik enkele mensen die hetzelfde hebben bij BE) Tja ik ben hobbiest en geen vaste klant, dat scheelt ook.
Wat dat betreft ben ik het volledig met Wupke eens