Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Zie zojuist via het ICCR-apje dat het team in elk geval op Citromobile acte de presence geeft.
Ben eigenlijk wel benieuwd of het team intussen voldoende versterkt is om weer op volle kracht door te gaan. Of zijn er nog steeds dringende vacatures?
Verheugd kan ik vermelden dat we ruim 20 oproepen hebben ontvangen van enthousiaste vrijwilligers voor diverse disciplines (inclusief kader).
Op de citromobile zullen we beide dagen gesprekken met deze vrijwilligers voeren.
Wil je ook meehelpen, op welke manier dan ook? Let me know! Er is altijd iets leuks!
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
Hierbij een stukje informatie betreffende de vorderingen van het ICCCR2016
Afgelopen weekend zijn er op Citromobile diverse gesprekken geweest met vrijwilligers die zich hebben aangemeld naar aanleiding van onze oproep. Dit betreft diverse posities.
Komende tijd zullen er verdere gesprekken plaats gaan vinden. Het lijkt erop dat het belangrijkste, het versterken van het kader, gaat gebeuren.
Oftewel: de voor nu belangrijke posities kunnen worden ingevuld. Kortweg betekent dit dat de organisatie niet meer rust op de schouders van 3 á 4 man, maar dat we per discipline een persoon hebben. Denk hierbij aan promotie, merchandising, financieën, infra, horeca etc. etc.
De bedoeling is dat deze personen groepen gaan vormen waarin weer taken kunnen worden uitgevoerd. Oftewel: veel mensen die kleine stukjes kunnen doen en een groot geheel kunnen vormen.
Bij onze stand hebben er afgelopen weekend nog zo’n 20 vrijwilligers zichzelf aangemeld. Voor zowel op het evenement zelf als voor de voorbereiding.
Oftewel: We kunnen er verder tegenaan!
Uiteraard kunnen vrijwilligers zich blijven aanmelden! Voor nu kan dit via een PM op dit forum of een email aan de webmaster van het ICCCR2016.
Binnen nu en 6 weken probeer ik de nieuwe website in de lucht te hebben. Hier kunnen potentiële vrijwilligers meer info krijgen en aangemelde vrijwilligers kunnen inloggen om persoonlijke informatie te bekijken.
Ook komen hier “vacatures” op te staan waar op gereageerd kan worden.
Voor de professionals/handelaren komt er een inschrijf formulier online. Hiermee kan er een account worden aangevraagd, waarna er prijzen/plaatsen etc. kunnen worden ingezien.
Hebben jullie vragen/ideeën/suggesties voor de website of het evenement zelf? Ik hoor het graag!
Tot slot wil ik hierbij iedereen danken die zich reeds heeft aangemeld als vrijwilliger of al een ticket heeft gekocht. Want zonder deze 2 is een evenement organiseren onmogelijk!
ps. Ik kreeg de vraag wanneer de dagkaartverkoop van start gaat. Dit gaat over ongeveer 2 maanden gebeuren. De prijzen kan ik nu nog niet noemen. Wel komt er een “early bird” aanbieding. Oftewel: Wees er snel bij!
See you at ICCCR2016!
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Zo, ik heb ook maar een weekendticket + kampeerticket gekocht.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Vanavond lukt me niet te boeken in de ICCCR site, ik denk dat ie wat overbelast is of zoiets..
Ik had er ook last mee. Bij mij wilde ´ie de straatnaam niet accepteren. Toen alles maar aan elkaar geschreven, en dat trok ´ie wel.
Raar.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Bij mij, blijft de site op daarvoor al ‘hangen’. Morgen beter dan maar..
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Geregistreerd!
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Hier niet… Inschrijving en betaling gingen in een keer goed..
Heb er zin in!
puffel schreef:Bij mij hangt die site nog steeds.
http://icccr2016.nl/web/tickets/
heel irritant
Beste Puffel,
Er zijn bij ons geen problemen met de ticketregistratie bekend. Welke browser gebruikt u? En heeft u al geprobeerd de pagina te verversen? (F5).
See you at ICCCR2016!
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Google chrome. Ook bij het aanklikken vandaag (2 juli) van uw link in dit forum, blijft de reserveringssite hangen. Ik kan wel info etc. gewoon krijgen.
Ik heb het ook nog op een andere pc geprobeerd, dus daar kan het ook niet aan liggen. Een andere browser heb ik nog niet geprobeerd.
mvg
Jaap
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
van de voorpagina
ICCCR 2016: over een jaar is het zo ver!
Enkele clubs hebben zich verzameld op het grote kampeerterrein en daar hun tenten opgezet. De eerste motorkappen zijn geopend en adviezen uitgewisseld, best lastig in het Frans. Uit het kampeervak ernaast klinkt de Marseillaise. De Franse Traction-club heeft de flessen wijn ontkurkt en er wordt geproost op de komende dagen. Dit is het begin van een fantastisch evenement.
Zo denken we dat het volgend jaar zal zijn. Op 11 augustus 2016 zijn de landerijen in Middachten omgetoverd tot kampeerterreinen en ligt het evenemententerrein klaar om iedereen te ontvangen en te vermaken.
We hebben grootse plannen!
Natuurlijk komt er een museum met bijzondere auto’s. De thema’s zijn “Citroën in Nederland” en “Utilitair”. Wie ooit het Conservatoire heeft bezocht, weet wat voor bijzondere modellen door Citroën ontwikkeld zijn. Auto’s uit het Conservatoire en uit privébezit zullen voor een verrassend schouwspel zorgen. Citroën staat niet voor niets bekend als eigenzinnig en creatief. Bovendien is er een expositie over Henri Chapron met uniek materiaal en een tentoonstelling over Karel Suyling, ontwerper van de Nederlandse Citroën-advertenties uit de jaren ’60. Er worden ritten en workshops georganiseerd en we denken bijvoorbeeld aan een drive-in bioscoop Naast deze autogerelateerde activiteiten willen we straattheater, brocante en zijn er diverse soorten muziek van disco en pop tot jazz en klassiek. De tuinen van het mooie kasteel zullen worden omgetoverd voor “een dag van de romantische muziek”; lekker picknicken in het park, terwijl je door romantische muziek wordt verleid. Voor de allerkleinsten is er natuurlijk een kleur- en tekenwedstrijd, de 7+ kunnen met begeleiding spelen in de natuur. Een glijbaan met groene zeep en broodbakken op een kampvuur, wie wil dit nu niet? Voor de tieners is er een loungeplek met WiFi en muziek met draadloze koptelefoons. Voor de dames wordt er een speciale shopping trip naar Arnhem georganiseerd.
Hoever zijn we nu?
De organisatie is goed op dreef. Het komende halfjaar zullen er belangrijke keuzes gemaakt worden. De werkgroep vrijwilligers is met een gigantische klus bezig om alle vrijwilligers te werven en op de juiste plek te zetten. De werkgroep programma is aan het inventariseren wat de invulling van de diverse clubs is en hoe wij dit tot een gevarieerd totaalprogramma kunnen maken. De werkgroep facilitair zorgt ondertussen voor de inrichting van de terreinen en dat er stroom en water op de juiste plekken komt. De werkgroep verkeer is bezig met het verkeersplan, dat in september met de gemeente zal worden besproken. Ook de inrichting van het museum en de SOS-garage krijgt langzaam vorm. Handelaren hebben na CitroMobile grote interesse getoond en het ziet ernaar uit dat zij in groten getale aanwezig zullen zijn. In ieder geval is de handelarentent zowel binnen als buiten inmiddels verdubbeld. Nu wij een jaar voor het evenement zitten, zal de werkgroep publiciteit regelmatig met stukjes en updates komen om iedereen van informatie te voorzien.
Zijn we er dan al?
Of we er al zijn? Was dat maar waar! We staan nog voor twee grote uitdagingen. We hebben nog steeds een groot aantal vrijwilligers nodig, want zo’n evenement in goede banen leiden, vraagt om heel wat medewerkers. We zoeken nog versterking in de voorbereiding van het museum en voor bijvoorbeeld merchandising en promotie. Ook tijdens het evenement zijn er nog veel mensen nodig. Meld je daarvoor nu al aan via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). De grootste uitdaging van alles is het binnenhalen van voldoende inschrijvingen. Al deze plannen willen wij graag waarmaken, maar hiervoor hebben we wel een bepaald aantal voorinschrijvingen nodig. Die hebben we nu nog niet, maar dat moet in de komende weken wel gaan gebeuren, dus schrijf je nu in! Door je nu in te schrijven, geef je de organisatie de financiële middelen om deze plannen te realiseren. Zonder voorinschrijvingen kunnen wij onze ambities niet waarmaken. We willen het leukste evenement van Nederland organiseren en hebben jullie inschrijvingen daarvoor hard nodig. Om je in te schrijven, ga je naar de website ICCCR2016.nl en bestel je een ticket.
tekst: Hans Bohlmeijer, foto’s: archief ICCCR2016.nl
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
ICCCR 2016 heeft een nieuwe website met veel oranje: http://icccr2016.com/new/