Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
2d schreef:De Koreaan, en ik stond vast op de hoofdrijbaan
Ik reed ook op de hoofdrijbaan. En ja het was gistermiddag nogal druk weer.
Als je de volgende keer in de Axel rijdt ga ik je vast zien
Geweldige wagen 2D, heel veel plezier en succes ermee!
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
75-amitolee schreef:Ontbrekende knopje achterruitenwisser heb ik mogelijk nog liggen , ik zal kijken of het bij de satelieten in mijn doos Axel onderdelen ligt.
Had je mijn mailtje over N.O.S setje 4 stuks Michelin TRX banden (160/65 r 340) ontvangen ?
Rene ter Veer
Ja, en ik ben nét terug aan het schrijven
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb een period correcte philips autoradio liggen. Zonder cassette.
Hebben? Ik doe er weinig mee anders
Echt een toffe bak. Ik ben haast jaloers.
Ik ga in ieder geval sparen voor een tripmaster
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zal ik zeker in gedachten houden!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Top, 2D.
Laat de bergen maar komen.
JW
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Wat ‘n geinig ding.
En zo’n boxermotortje is gewoon erg leuk. Een GSA is al niet de langzaamste bij het stoplicht en haalt rustig 150km/u, dus met zo weinig gewicht wil dat helemaal wel vooruit. Zo nu en dan eens flink doortrekken naar 5500 toeren vinden ze helemaal niet erg.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
2d schreef:
Remmen gaat nu redelijk goed: de blokken waren denk ik wat glazig. Toch moet je echt trappen als je harder wilt remmen, en dat is niet meer helemaal van deze tijd. Het is zaak ook echt je voet goed op het rempedaal te zetten,
* remblokken vervangen, hrc reviseren en leidingen spoelen (dan wellicht naar DOT4)
De HRC is in orde. Die gaan we niet meer uit elkaar halen en de remklauwen rond om zijn ook al gereviseerd. Maar de remblokken zijn oud en glazig. Die gaan er dus sowieso nieuw in en ik zal het ding ook even met het ontluchtingsapparaat opnieuw ontluchten.
Wat het harde trappen betreft denk ik dat 2d ff moet wennen aan een kar zonder rembekrachtiging
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
rembekrachtiger van een Visa of C15 inbouwen?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Blokje heeft niet genoeg onderdruk voor een bekrachtiger, ik denk dat het ook niet 1-2-3 in te bouwen is.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zet je er een elektrische vacuümpomp bij, kost je 30 € ofzo op marktplaats, uit een fiesta bvb.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
paso schreef:rembekrachtiger van een Visa of C15 inbouwen?
Totaal geen ruimte. Daarbij, het is maar een axel hé, het ding heeft waarde NUL dus moet je er ook geen vermogen in gaan lopen investeren.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat kosten die TRX bandjes nieuw?
Al valt dat voor deze kleine maat misschien nog mee…
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die trx bandjes zijn niet meer te koop Arjan.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Das niet handig… Hier en daar op het moment nog wel (gebruikt) te koop.
Maar in de toekomst zijn de velgen dus niet meer bruikbaar…
Tenzij Michelin nog gaat besluiten een batch te maken.