Totaal aantal Berichten: 3437
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Zomaar in Hilversum, vandaag.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Woooow!
http://www.citroensmclub.nl/pages/sub/20296/mylord.html knappe spot
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Karel is zo te zien weer lekker aan het toeren .
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Is het een “echte” ?
Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Lijkt mij de SM cabrio voorheen van Theo Albers.
Dan is het geen echte.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Dit is geen Mylord.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 3437
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Staat er wel luid en duidelijk op:
Maar misschien alleen voor de prijsvorming?
Het blijkt overigens een “gesigneerd” exemplaar te zijn:
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
De Mylords zijn gedocumenteerd. Niemand zal deze aanzien voor een echte. Hoeft ook niet. Het is een SM cabrio en daar kun je een hoop lol aan beleven zonder dat er sprake is van een vergelijkbare waarde als een Mylord.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Altijd maar weer die CX spiegels erop…
Populaire accessoire op andere karren. Had de XJ220 ze ook niet?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja die had ze ook
In de jaren 90 zijn er wel meer als 10 auto’s op de markt gekomen die CX serie 2 spiegels hadden.
Echter zijn dat allemaal auto’s waar ze meegenomen zijn in het ontwerp.
Op een SM uit begin jaren 70, 15 jaar ouder dan een CX serie 2 past het gewoon niet. Te massief, te groot, te plastic voor het ontwerp.
Ik heb ook SM’s gezien met een CX serie 1 spiegel, dat past dan uiteindelijk nog beter.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:
Ik heb ook SM’s gezien met een CX serie 1 spiegel, dat past dan uiteindelijk nog beter.
Ga jij eens even je mond spoelen collega!
Ik heb nog nooit een verandering aan het interieur of exterieur van een SM gezien die een verbetering was op de plastic tupperware wielen na dan. De rest is allemaal
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3437
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Robin Visser schreef:De Mylords zijn gedocumenteerd. Niemand zal deze aanzien voor een echte. Hoeft ook niet. Het is een SM cabrio en daar kun je een hoop lol aan beleven zonder dat er sprake is van een vergelijkbare waarde als een Mylord.
Voor de niet- kenners:
Hoe zie je meteen dat dit geen Mylord is?
De buitenkant vond ik wel in showroom conditie. Maar dat kan voor een verkeerde showroom zijn, uiteraard.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Arjan Verkade schreef:Op een SM uit begin jaren 70, 15 jaar ouder dan een CX serie 2 past het gewoon niet. Te massief, te groot, te plastic voor het ontwerp.
Ik heb ook SM’s gezien met een CX serie 1 spiegel, dat past dan uiteindelijk nog beter.
De SM-isten met afwijkende buitenspiegels doen een poging iets meer te zien door hun spiegels dan mogelijk is door de originele. Ik denk dat ze liever een beetje begrip ontvangen en er niet op zitten te wachten om ongevraagd negatieve feed back te krijgen over zo iets. Teneur van de commentaren over het forum in den lande is sowieso al dat het hier ‘bon ton’ is andermans auto, op die van de forumvrienden na, de grond in te schrijven.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl