1 van de 7
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
verbruik via boordcomputer
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 12 juli 2015 06:58 PM

Kent iemand deze XM? En weet iemand er iets over te vertellen? Ik denk op het kenteken op foto 1 net te zien dat het een “nieuw” kenteken heeft, dus import…

Citroen XM Turbo CT Exclusive automaat :
http://link.marktplaats.nl/m946000381

Groeten, Ron

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
JanvB
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007

- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Gepost: 20 juli 2015 07:33 PM
  [ # 1 ]

Haha, dus de vrouw beviel de testrit in Christine VII toch wel?  cheese

Jammer dat ze nou net op dat moment besloot dat ze in de harde stand moest blijven staan…
(De XM, niet je vrouw…)

Ik vind het nog steeds een mooi kleurtje, Ron, maar de prijs is wat aan de hoge kant naar mijn smaak.
Zelfs voor een XM in die staat, en met leer…


Wat is de mening van het Groot en Alwetend Forumgeweten hierover? Wink

RIP:  Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 20 juli 2015 07:52 PM
  [ # 2 ]

Als het Duitse import is garantie vragen op de koppakking. Daar rijden ze erg hard met die dingen en daar kunnen ze niet erg lang tegen. Geldt zeker ook voor de V6 types.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 20 juli 2015 08:06 PM
  [ # 3 ]

Op de facturen staat ‘Mecatechnic SPRL’ en ‘Garage Vrancken’, het lijkt me dus een Belgische.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 20 juli 2015 08:54 PM
  [ # 4 ]

Ah, toch nog respons!

Yup, een belse XM. Km stand lijkt te kloppen met de facturen, enige rare is dat de facturen zijn geschreven naar een ander persoon dan de eigenaar van de auto. Er zijn allerlei constructies te bedenken, maar toch houdt het me bezig…

Ron

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
Gepost: 20 juli 2015 08:55 PM
  [ # 5 ]

Ik zie ook een Belgisch keuringsbewijs zitten tussen de papieren.
Mooie Xm maar de prijs is nogal aan de hoge kant, hier in België geeft niemand dit er aan.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 20 juli 2015 10:42 PM
  [ # 6 ]
JanvB schreef:

Haha, dus de vrouw beviel de testrit in Christine VII toch wel?

De testrit is haar ook wel bevallen, alleen de stoel was niet “precies” goed in te stellen. In de “exclusive” heeft de bestuurders stoel nog wat extra instelmogelijkheden, waardoor ik de zegen van Suzanne heb gekregen.

JanvB schreef:

Jammer dat ze nou net op dat moment besloot dat ze in de harde stand moest blijven staan… (De XM, niet je vrouw…)

Ik vond ze zich allebei best hard opstelde…

Ron

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
JanvB
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007

- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Gepost: 21 juli 2015 01:17 AM
  [ # 7 ]
JanvB schreef:

Jammer dat ze nou net op dat moment besloot dat ze in de harde stand moest blijven staan… (De XM, niet je vrouw…)

Ik vond ze zich allebei best hard opstelde…

Ron

Laughing

Bij van Soest staan er nog een heleboel trouwens:

http://www.autowereld.nl/citroen/xm/2-0-turbo-c-t-amb-12225902/foto.html
http://www.autowereld.nl/citroen/xm/2-0-turbo-c-t-sx-12226002/details.html
http://www.autowereld.nl/citroen/xm/2-0i-16v-sx-prestige-12225690/details.html

Allemaal met wat realistischer prijzen (in mijn opinie), en met garantie…

RIP:  Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 21 juli 2015 10:46 AM
  [ # 8 ]
trxke schreef:

Mooie Xm maar de prijs is nogal aan de hoge kant, hier in België geeft niemand dit er aan.

In NL kun je voor dat geld ook in een V6 rijden…. stukkie betrouwbaarder, zuipt net zo veel en rijdt een stuk fijner…

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 21 juli 2015 10:53 AM
  [ # 9 ]

Het is inderdaad een stevige prijs, maar zo op t eerste gezicht ook wel een erg nette Xm..
Heb je al een aantal Xm’s proef gereden om te voelen welke motor/bak je het beste bevalt? In die prijsklasse heb je namelijk alle keuze qua uitvoering, kleur, motorisering etc.
Zoals waterman aangeeft kan een V6 ook makkelijk. Ik ben zelf erg gecharmeerd van de V6, al is een TCT automaat toch ook wel een geweldige combinatie!

De auto zelf ken ik niet..

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 21 juli 2015 11:09 AM
  [ # 10 ]

Dus ook even rondshoppen. Zowel GJO als Lijzenga (Damwoude) hebben er meestal wel een paar in dit prijssegment.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
JanvB
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007

- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Gepost: 21 juli 2015 12:39 PM
  [ # 11 ]

Wat hun zeggen!

RIP:  Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 21 juli 2015 12:58 PM
  [ # 12 ]
JanvB schreef:

Wat hun zeggen!

Voor iemand die laatst over een spatie viel is dit wel een kapitale fout hé...

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
JanvB
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007

- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Gepost: 21 juli 2015 01:04 PM
  [ # 13 ]

Voor iemand zonder gevoel voor humor valt zo´n forum niet mee heh….  cheese  cheese

RIP:  Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 21 juli 2015 01:06 PM
  [ # 14 ]

Ja, dat is te merken aan je reactie.

Terug on-topic nu.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 21 juli 2015 01:52 PM
  [ # 15 ]
waterman schreef:
trxke schreef:

Mooie Xm maar de prijs is nogal aan de hoge kant, hier in België geeft niemand dit er aan.

In NL kun je voor dat geld ook in een V6 rijden…. stukkie betrouwbaarder, zuipt net zo veel en rijdt een stuk fijner…

Dat is inderdaad zo.
Maar ik weet niet hoe het in Nederland met de rijtaks werkt, een 2l met of zonder turbo is in België een pak goedkoper dan de 3l V6.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
 
1 van de 7
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook