is er al iets meer bekent omtrent het bezoek enz enz
Ik ben vooral benieuwd hoe de inloting gaat werken….Met een groot rad met allemaal vakjes en spijkertjes misschien….En een charmante assistente natuurlijk.
Ik hoop dat ik mee mag / kan. Zou erg tof zijn!
Test
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Erik Wijngaarden
Sans Pareil
Erwt
Ewwie
Patje 74
Rene van Maren
M&M
Citroen C2
Tom Duckpower
Jebbers
Martijn de Ruijter
Mulder
XM-metje
Thijsvandebles
Bas
Mulder
Hogervp
Jeroentje
Pecora
Dennis van der Ven
Ik zit nu op 20 man, de verwachte storm van aanmeldingen is uitgebleven, deze mensen gaan dus sowieso mee. Ik zou zeggen iedereen die mee wil, of nog een keer wil…. opgeven….
Weet nu al dat ik Lucas er bij mag schrijven,
Afgelopen vrijdag hebben we de collectie nog even bekeken en echt jongens het is de moeite waard daar eens een kijkje te nemen.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
dat eht de moeite is geloof ik graag, maar zo’n uitstao is niet zo realistisch voor mij,
krijg ik er thuis nooit door.
joeppie ik mag mee met nog 20 anderen :partytime :partytime :partytime :partytime
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
rocco schreef:dat eht de moeite is geloof ik graag, maar zo’n uitstao is niet zo realistisch voor mij,
krijg ik er thuis nooit door.
meen je dat nou echt? Je woont dichterbij, je kan het dus in 1 dag, kost je als je het minimaal houd alleen de brandstof…
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
en de moeite om minstens een ouder om te praten…
oldenhage schreef:
Afgelopen vrijdag hebben we de collectie nog even bekeken en echt jongens het is de moeite waard daar eens een kijkje te nemen.
idd, wat er op Retromobile aan Consertoire-mobielen stond was al mooi…
ben dus benieuwd naar conservatoire zelf!
rocco? lift nodig als je meemag?
graag
komt goed dan!
ik moet toch die kant op
:jump sta te springen !! :whoohoo
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef::jump sta te springen !! :whoohoo
dan kun je het wel lang volhouden
Tom Duckpower schreef:xm'metje schreef::jump sta te springen !! :whoohoo
dan kun je het wel lang volhouden
als het moet wel ... en dit moet
Groet Roy
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ben ook erg blij dat ik mee kan! Super!!! Deze gelegenheid zou ik voor geen goud willen laten liggen.
Zijn er nog noorderlingen die mee gaan? Ik heb nog wat plek in de (LP-)G(P)S* over.
*GS op LPG met navigatie
patje74 schreef:Ik ben ook erg blij dat ik mee kan! Super!!! Deze gelegenheid zou ik voor geen goud willen laten liggen.
Zijn er nog noorderlingen die mee gaan? Ik heb nog wat plek in de (LP-)G(P)S* over.
*GS op LPG met navigatie
jep ! maar weet nog niet of ik zelf rijd als we op eigen houtje gaan tenminste
Groet Roy