Doe ik!
Mijn lampjes waren wel wat prijziger dan jouw EUR 3,00.
Inclusief verzendkosten heb ik rond de EUR 100,00 uitgegeven voor de drie sets, waarbij de LED versies uiteraard het duurst zijn.
EUR 31,70 (ex verzending) voor een set, was de duurste van de LEDs.
Mochten beide LED sets passen en geen storing geven, kunnen we misschien een deal maken ter overname!
Ik houd je op de hoogte!
- Life goes too fast to drive slow -
Totaal aantal Berichten: 133
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Als de leds passen en ze de goeie lichtkwaliteit hebben.
Wil ik ze gerust over kopen.
Ik wacht alleen nog op de LEDjes vanuit de US. Komt waarschijnlijk deze week binnen en dan maak ik een afspraak met de dealer voor installatie. Ik houd je op de hoogte…
Ik heb de xenon h7 55 wat 5000k via ali expres en ook de ledlampjes voor de mistverlichting/cq bochtverlichting, alles werkt perfect en geen foutmelding. kost geen drol in china en gratis verzenden. Voor de xenon was ik 18 euro kwijt en de leds voor de bochtverlichting 4 euro. Duurt alleen 2 a 3 weken voor dat je het thuis hebt. Paar nieuwe xenon lampjes b.v. 6000k of wat je ook wil kosten per 2, 6 euro.
He Rene,
Heb je het zelf ingebouwd? Was het te doen?
Heb je misschien een foto?
Rene E schreef:Ik heb de xenon h7 55 wat 5000k via ali expres en ook de ledlampjes voor de mistverlichting/cq bochtverlichting, alles werkt perfect en geen foutmelding. kost geen drol in china en gratis verzenden. Voor de xenon was ik 18 euro kwijt en de leds voor de bochtverlichting 4 euro. Duurt alleen 2 a 3 weken voor dat je het thuis hebt. Paar nieuwe xenon lampjes b.v. 6000k of wat je ook wil kosten per 2, 6 euro.
Ik ben ook zeer benieuwd naar een fotootje van jouw mistlampen en dan bedoel ik daadwerkelijk van het ledlampje zelf. Wil je die eens sturen met gegevens van de grootte van het lampje?
Ik kan me haast niet voorstellen dat de kwaliteit hetzelfde is, als de lampen die ik heb besteld, maar dat kan ook de wens van de gedachte zijn…
Nu begin ik echt even aan mezelf te twijfelen, stond hier van de week nu wel of niet een aanbieding/inkoopactie van xenonverlichting plus montage? Of heb ik dat ergens anders gelezen? Kan het niet meer terug vinden namelijk ...
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Nope, in dit topic is geen aanbieding/inkoopactie voorbij gekomen deze week.
Jawel die stond er zeker wel , maar nu zie ik hem idd nu niet meer.
T.A.F. schreef:Jawel die stond er zeker wel , maar nu zie ik hem idd nu niet meer.
Dat dacht ik ook! Iets met 40% korting, in Ede of Epe, als ik het goed heb. Ik zag het kort op mijn telefoon overdag, maar ‘s avonds kon ik er niets meer van vinden
Ik ga er vanuit dat deze verwijderd zijn door de beheerder(s)... Waarom?! Geen idee..
Rene E schreef:Probeer een paar foto,s van mijn verlichting.
tot nu toe lukt het me niet.
gr Rene
Ziet er zeker goed uit, Rene!! Als ik het ongeluk heb, dat geen van de drie bestelde sets past, dan schaf ik ook die van jou aan. Ben wel benieuwd hoe lang ze mee gaan!
Ik vind zelf dat bij Rene (doordat het 6k is) weer juist afsteekt van de DRL .. en dat is niet mijn doel in iedergeval Maar wel cool om te zien dat we met z’n allen dit voor me kaar krijgen.
Ondertussen bezig om net als bij Robin alles naar 4,2k halogeen te krijgen. Kentekenverlichting achter doe ik wel in LED.. mag wel wat opvallen en geeft meer licht voor de achteruitrijcamera
Andere vraag.. zijn er ook mensen met de interieur verlichting bezig geweest?