Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
En zo zie je dat zitten en stoelen heel persoonlijk zijn. Ondanks dat de stoelen klein, de zitting te kort, de rugleuning en de hoofdsteunen veel te laag zijn, heb ik met mijn lengte altijd prima in de XM gezeten. Zonder spoortje van rugpijn. Ik vond dan weer de stoelen van de C6 slechter.Wel groter, maar hard en vlak. De C5 zit beter dan de C6, maar niet zo lekker als de XM.
Maar de topstoelen voor mij blijven toch de VIP stoelen uit de CX. Terwijl Tjerk daar juist weer rugpijn in krijgt…
Totaal aantal Berichten: 5462
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
In het begin had ik ook last van me onderrug.
Na wat spelen met de juiste instellingen, is het gelukkig over..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Heel persoonlijk kennelijk ja. De VIP stoelen van de CX zitten zalig maar in combinatie met de pedalen en het stuur, zit ik na een tijdje niet echt lekker meer in de CX.
De beide serie 2 stoelen met leer zitten in mijn XM’s niet identiek. De ene, zit beter dan de andere. Toch rijd ik er in beide auto’s makkelijk duizend km. mee en nog nooit rugpijn aan over gehouden. Vergeleken met de xantia stoelen zijn de XM stoelen vele malen beter in mijn beleving. En dan heb ik geen eens lendenensteun.
Ik heb lange reizen gemaakt met de XM en ik vond het een van de meest prettige reiswagens die ik heb gehad. De stoelen zijn voor mij perfect en achterin is het idd een paleis. De meest vreselijke stoelen zaten in de Mercedes 300D van mijn baas en in de Opel Record waar ik van hem mee moest rijden.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ik kwam uit een BX Chick vandaan waarvan de stoelen heerlijk knus om je heen vouwden, in de zeer basic XM die ik kocht had ik ook wel het gevoel dat ik wat van links naar rechts gleed. Ik herken het gevoel van Jaco wel. In de V6 waren er wat meer stelmogelijkheden dus daar zat ik wel heerlijk in…..
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Die BX chic stoelen waren fantastisch in mijn herinnering ja!
Han S schreef:Opel Record
Opel Rekord.
Adri
Haha, de XM-stoelen maken in ieder geval de tongen los.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik op de heenweg meer klachten had dan op de terugweg. Blijkbaar is mijn rug al aan het vergroeien, dus dan zal het vast goedkomen. Nee, ik houd het wel in de gaten. Binnenkort nog een weekje naar de Alpen, eens kijken hoe het dan gaat en anders wellicht de tip om de stoelen opnieuw te laten vullen ter harte nemen.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
puffel schreef:Die BX chic stoelen waren fantastisch in mijn herinnering ja!
Die Chic stoelen waren waarschijnlijk nog beter dan die Chick stoelen ja…....
Totaal aantal Berichten: 124
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
Han S schreef:De meest vreselijke stoelen zaten in de Mercedes 300D van mijn baas en in de Opel Record waar ik van hem mee moest rijden.
De stoelen van een ‘95 C-klasse uitvoering Esprit kun je ook wel vergelijken met een Gamma tuinstoel.
Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)
Totaal aantal Berichten: 124
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
puffel schreef:Die BX chic stoelen waren fantastisch in mijn herinnering ja!
Die van een ‘89 TRI ook. Nooit last van mijn rug gehad.
Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)
Volgende week vertrekken we met het CiFo naar Italië voor de Alpenrun. Dat doen we natuurlijk wel in stijl:
Je begrijpt natuurlijk wel dat daar een beetje blanc semence bijgemengd moet gaan worden hè?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Jij mag er met je SnIKKENS teloscoopkwast niet bij in de buurt komen!
Pfff….
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!