http://link.marktplaats.nl/m957953465
https://www.youtube.com/watch?v=hc0aeVhp9pA
[edit mod] Link drastisch ingekort [/mod]
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Robin Visser schreef:Die kar van Stuif heb ik wel ‘ns gezien, mooi interieur en wel hard. Een basis om een echte van te maken.
Is voor een basis 20k niet wat veel?
Als je hier een SM motor in wil laten leggen ben je 15 tot 20k verder? (aanschaf motor, bak en andere onderdelen, revisie, etc…).
Dan zit je al tegen de 40k, met nog een vulnippel in het plaatwerk
Kijk: Arjan snapt het 😊
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Voor deze had ik had een 2e hypotheek moeten nemen…......
http://www.goodingco.com/vehicle/1973-citroen-sm-2/
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
hm ik zou liever voor deze Fransman gaan: http://www.leboncoin.fr/voitures/844212738.htm?ca=8_s
SM 2.7 i.e.
Nee man, neem dan deze. Is uitgevoerd met euh,....leder
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Whoehahaha. 8 k voor een schadebak met verrot interieur…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Arjan Verkade schreef:Robin Visser schreef:Die kar van Stuif heb ik wel ‘ns gezien, mooi interieur en wel hard. Een basis om een echte van te maken.
Is voor een basis 20k niet wat veel?
Als je hier een SM motor in wil laten leggen ben je 15 tot 20k verder? (aanschaf motor, bak en andere onderdelen, revisie, etc…).Dan zit je al tegen de 40k, met nog een vulnippel in het plaatwerk
Ik had het niet over de prijs. Een goeie basis kan voor de helft. Het plaatwerk zag er op het eerste ook goed uit. Dat gat is in een half uurtje dicht gelast. Plaatselijk spuiten ook geen punt. Origineel leer in behoorlijke staat. Schuim van de stoelen moet wel opnieuw. Prijs wat mij betreft te hoog. Een motor in basis staat vind je voor ongeveer 1500 wel. Maar dan begint het. Toch begin ik liever met een harde auto met DS-motor dan een krokante auto met Maaerati-blok.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Dat zou wel eens een goeie basis kunnen zijn: mooie leerset, complete Sm
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Afgezien van de middenconsole is dit dan weer een aardige auto….
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
citroen23 schreef:Dat zou wel eens een goeie basis kunnen zijn: mooie leerset, complete Sm
Dit is 100% de SM die eind februari in België te koop werd aangeboden (ook op MP, voor 2/3 van de huidige prijs). “Op verzoek van koper” wou verkoper mij niet zeggen naar welk land de auto was verkocht.
Volgens verkoper had de SM twee vorige eigenaren: een dokter en zijn schoonzoon. In originele staat, geen modificaties aan de motor en nergens plamuur, Geen roest bij raamstijlen of onder achterklep.
SM 2.7 i.e.
jpk schreef:hm ik zou liever voor deze Fransman gaan: http://www.leboncoin.fr/voitures/844212738.htm?ca=8_s
Binnen 6 dagen alweer van LBC af deze SM: 2e eigenaar sinds 1973, originele alleen ff opnieuw gepolijste lak, 124.000km, voorbeeldig interieur, met de twee originele sleutelsets. Dat alles voor slechts €20K.
SM 2.7 i.e.
Dit is al de 3e SM deze maand van karel die in de verkoop gaat…....
Cashen, leeftijd, nieuwe hobby ??? wie het weet mag het zeggen !
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
2e eigenaar is onzin, de eerste eigenaar in NL is een kennis van mij en daarvoor had dat ding al de nodige eigenaren gehad.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
citroen23 schreef:Dit is al de 3e SM deze maand van karel die in de verkoop gaat…....
Cashen, leeftijd, nieuwe hobby ??? wie het weet mag het zeggen !
Voor dit bedrag zal cashen niet lukken vrees ik. Karel is helemaal wijs met z’n cabrio. Misschien is dat ‘t. Ik zal ‘t ‘m eens vragen. De vorige eigenaar vertelde me dat de auto uit Duitsland is geïmporteerd. Dat zijn dus in ieder geval drie eigenaren.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl