Koud slapen is gewoon kudt met peren. In die eerst genoemde slaapzak heb ik al eens met -2 in een tent gelegen, heb geen oog dicht gedaan. Op een scouting weekendkamp niet zo’n probleem (toch maar 2 nachten) maar als je iedere dag een paar honderd km moet rijden op niet de meest makkelijke routes, ben ik liever scherp
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Zitten jullie in de buurt van de sanitaire hoek, of hebben jullie een Dixi geroggeld?
RensKorevaar schreef:Saltaus ligt op +/- 500 meter hoogte, dus met nachtvorst hoeven we daar begin september nog niet te rekenen. We zitten wel direct naast de snelstromende Passer…
Oordopjes mee voor ‘s nachts dus
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Jeeej, m’n belangrijkste spare is ook geregeld
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 17397
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Ik doelde meer op de kou die zo’n bergrivier met zich meevoert, maar oordopjes kunnen op een camping inderdaad ook goed van pas komen .
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Top Niels!
En Fred, dan gooi je ze toch beiden achterin? Beter er mee verlegen dan er om verlegen..
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
tilanus schreef:We kunnen met z’n allen vast wel afspraken maken mbt stroom voor opladen van telefoons, tablet e.d.
wij hebben gewoon 220v in de bus
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Wij hebben 230 V nodig!
Adri
Hopsa. Wat is bedoeling van 6 september, nog een gewenste aankomsttijd?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe laat kunnen we aanschuiven?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
morgen krijg je een email in je mailbox
Zo, reisverzekering is ook binnen.
Maar de webshop van de ANWB heeft wat problemen waardoor ik het vignet en kaart 354 niet bestellen kan. Bij het bestellen van het vignet krijg ik de melding dat er een storing is en dat ik het later nog ‘s moet proberen. Bij het bestellen van de kaart en het invullen van mijn lidmaatschapsnummer zegt ie dat mijn nummer niet bestaat
Vanavond nog maar ‘s proberen dan.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Twee weken geleden was het een grap, één loze opmerking in dit topic. Maar wie mij kent, weet dat dat uit de hand kan lopen. Vanmorgen stond mijn auto bij de signmaker (een zakelijke relatie die mij wel wilde matsen) en nu is equipe 6 in de V6 helemaal klaar voor de Alpen!
Wauw, strak hoor. Kleurtjes passen perfect op het wit
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Tering Jaco, lekker!
Ik ga meteen hotrodvlammen op m’n kar plakken!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!