Nielsje schreef:Met als gevolg een sticker, waarbij ‘NL’ en de zwarte ovaal niet gecentreerd zijn in het witte stickervlak.
Whahahahaha, ik kom niet meer bij. Hoe krijg je het voor elkaar… gewoon een NL stickertje
Nielsje schreef:Verder is m’n bijrijder nu helemaal zeker, erg blij mee.
Morgen maar eens wat dingen gaan regelen.
De kar is ook bíjna helemaal klaar, ik zie geen beren meer.
Kijk, dat is dan weer erg mooi!
Oja, de auto… Euhm, door een misverstandje bij het maken van de afspraak hebben we de afspraak moeten verzetten. Dus aanstaande maandag/dinsdag en waarschijnlijk woensdag krijgt ie een nieuwe multiriem, schijven en blokken voor, een krukaskeerring en waarschijnlijk een nieuwe koppeling want die gaat sinds deze week ineens heeeeeeel zwaar (en omdat de platen waarschijnlijk onder de motorolie zitten, aangezien soepel koppelen onmogelijk is).
Geen stress hoor
Kunnen Henk en Yuri een reserve C4 op een trailertje achter de bus meeslepen?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Over 50 jaar zal hier op het forum nog steeds gesproken worden over ‘de hel van 2015’, waarbij slechts enkele Citroëns de eindstreep haalden. Ze zullen het hebben over die enkelingen die zo stom waren geen extra dekentje mee te nemen en over het nijpende gebrek aan oplaadpunten voor de mobiele apparatuur. Maar ook over de avonturiers die met brakke auto’s naar Italië afgereisd waren en over de ANWB-bus die vast kwam te zitten op het uiterste puntje van de hoogste berg. Maar vooral natuurlijk over de snijdende tegenwind die de vlijmscherp gelijnde XM V6 van equipe 6 (Reinier Terpstra en Michiel Paping) er niet van wist te weerhouden net voor het donker als eerste weer op het basiskamp terug te keren.
Huur Trix naar vast in voor de finishzoen, of was dat Juul?
Adri
Het is 2015, laten we Maxima vragen!
jaco schreef:Over 50 jaar zal hier op het forum nog steeds gesproken worden over ‘de hel van 2015’, waarbij slechts enkele Citroëns de eindstreep haalden. Ze zullen het hebben over die enkelingen die zo stom waren geen extra dekentje mee te nemen en over het nijpende gebrek aan oplaadpunten voor de mobiele apparatuur. Maar ook over de avonturiers die met brakke auto’s naar Italië afgereisd waren en over de ANWB-bus die vast kwam te zitten op het uiterste puntje van de hoogste berg. Maar vooral natuurlijk over de snijdende tegenwind die de vlijmscherp gelijnde XM V6 van equipe 6 (Reinier Terpstra en Michiel Paping) er niet van wist te weerhouden net voor het donker als eerste weer op het basiskamp terug te keren.
Bedoel je niet gewoon dat alle Citroëns zonder problemen de eindstreep halen en dat er een XM V6 rijd met een gele Transporter op sleepkabel?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Die kans is natuurlijk dik aanwezig, vandaar dat ik mezelf moed inpraat door vol bravoure over de prestaties van de snelle 6 te praten.
Gave stickering Jaco!
Neem jij nog reservedelen mee voor de V6?
Hé Marco, ik heb reserveonderdelen besteld bij Johan. Hij had ze vorige week nog niet binnen en zei dat jij nog bij hem zou komen en het pakketje dan eventueel met jou mee zou geven voor mij. Ik bel Johan maandag nog wel even en haal ze eventueel zelf nog op.
In overleg met Johan heb ik alleen het kleine spul besteld, dus geen dynamo en startmotor.
Ik ben een beetje aan het afwegen hoeveel gereedschap ik zelf zal meenemen.
Die ANWB bus zit vol, maar we moeten ook nog heen en terug karren
Ik vertrouw mijn kar prima, maar ik zal me echt voor m’n kop slaan als ik ergens steek 10 voor nodig heb en die nét niet bij me heb, hehehe.
Vanmiddag op de brug laatste inspectie van onderen, kar laten afzeiken en vervolgens als proloog maar eens naar het barre noorden afreizen: een of andere verjaardag die ik was vergeten..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Wie van de deelnemers wil een paar boxen met onderdelen en een gereedschapskist meenemen naar de start voor mij? Niels?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik heb een berline, geen break
Hebben we het zo wel effe over.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als je het bij mij kan dumpen deze week. Gaat het met de crew-bus mee.
Jaco, ik was vanochtend bij johan.. De onderdelen komen maandag binnen. Ik kan ze wel meenemen, want ik moet dinsdag nog terug. Er bleek een stuurkogel gaar en de bandenboer had de verkeerde banden neergelegd..
Ik zal ook nog wat standaard xm spul meenemen. De standaard lijst van delen die kapot gaan bij Xm’s.
is het een idee een whatsapp groep te maken? Hebben we elkaars mobiel als er onderweg iets is en kunnen we zo ook communiceren..