Ik heb zojuist de routes in googlemaps gezet. Ik gebruik nl mijn telefoon als navigatiesysteem. Als ik de kaarten offline beschikbaar maak werkt dat prima. De KML bestanden kon ik makkelijk importeren. Ik heb nog wel even een routebeschrijving van google erover heen gezet. En de berekening in km is gelijk, google rekent bij alle 3 de routes toch een uur langer nodig te hebben. Hopelijk gaat dat toch meevallen.
Ik kan deze route kaarten delen met iedereen die een google account heeft. Als iemand belangstelling heeft kunnen we dat op de camping nog wel regelen.
Verder hebben we volgens mij alles onder controle. Onze dame heeft deze week haar onderhoudsbeurt gehad. En is er ook helemaal klaar voor.
65 volgens mij.
En ik vermoed dat ik een lek heb, of het ding is gewoon niet zo zuinig
Overigens vandaag nog getankt voor 1.57 voor litertje 98, lang niet gek.
Vorig jaar heb ik wel ergens 1.90 afgetikt..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dag 2 gaat gedeeltelijk door Oostenrijk. Daar aftanken kan je heel wat euro’s besparen.
WilGer schreef:
Ik kan deze route kaarten delen met iedereen die een google account heeft. Als iemand belangstelling heeft kunnen we dat op de camping nog wel regelen.
Yes, gaarne!
Ik ga dan wel voor ‘analoge’ kaarten, een backup is altijd handig.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ga ook nog even een analoge kaart bestellen. Tenminste als de ANWB nog niet is uitverkocht.
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik heb een tank van 40 liter, ik ga ‘m vermoedelijk wel elke dag moeten volhozen. Er gaat dan ook een jerrycan van tien liter mee, voor de zekerheid
Wel leuk om te zien vandaag dat je Axel bijna een tweede vulopening aan het vormen is boven de huidige
Dorstig beestje hoor..
Even de dichtstbijzijnde tankstations opgezocht..
Naar het zuiden:
Via Roma 5, Merano : Esso ( 9.6 km )
Naar het noorden:
Via Passo Giovo, 39010 San Martino in Passiria ( 7,3 km )
WilGer schreef:Ik ga ook nog even een analoge kaart bestellen. Tenminste als de ANWB nog niet is uitverkocht.
In Waalwijk hadden ze iets van 7 van die kaarten staan… Verbaasde me dat ze er zo veel hebben!
WilGer schreef:Ik heb zojuist de routes in googlemaps gezet. De KML bestanden kon ik makkelijk importeren.
Bedankt voor de tip, dat is nieuw voor mij!
Hier de route’s mooi klikbaar:
Oeps, nu hebben jullie wel toegang.
Het werkt. Maar ik heb de routes nog bewerkt voor navigatie. Want dat lukt zo nog niet.
Zo, routeboek ligt klaar en de kaart is ingetekend. Laat die bergpassen maar komen! Volgens de kaart hebben we een aantal mooie routes die “slecht begaanbaar” zijn!
Nielsje schreef:Dat is sowieso een goed idee.
Nu maar hopen dat ik per dag slechts 1 tank leeg rij..
Met een volle tank moet je toch zeker 500 Km kunnen rijden?
WilGer schreef:Ik kan deze route kaarten delen met iedereen die een google account heeft.
Ik heb een google+ account, werkt dat?