Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Geen idee wat die kleine precies heeft gedaan, maar het apparaat loopt nu echt als een speer! Het voelt als minstens 70 pk! Als die aandrijfassen dat maar volhouden
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gut, op je 34e nog eens lid worden van de Wegenwacht. Dat het zo ver moest komen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
2d schreef:Geen idee wat die kleine precies heeft gedaan, maar het apparaat loopt nu echt als een speer! Het voelt als minstens 70 pk! Als die aandrijfassen dat maar volhouden
Daar kan die ouwe van haar nog wat van leren
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zo, avatar ook weer in stijl.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat was het probleem nu?
Neem aan dat het nu goed loopt met de originele carb?
Ik weet het, maar zeg het lekker niet.
Adri
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:Wat was het probleem nu?
Neem aan dat het nu goed loopt met de originele carb?
De originele set-up zuigt big-time en bood geen oplossing. Ik moest het dus anders op zien te lossen. Dat is goed gelukt. Op één puntje kan er nog wat verbeterd worden. Dat moeten we nog ff zien te regelen deze week.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
De kleuterschool ten top…
Er wordt wel je medewerking gevraagd, geen probleem natuurlijk en dat doe je ook
naar beste kunnen…
Naar de oplossing die er dus nu is, daar mag je zelf naar gissen.
Net zo als jullie nu, zal ik voortaan ook mijn mond houden. Is dat een oplossing…!!
Uiteraard was het iets heel simpels… maar daar hoef je je echt niet voor te schamen.
Bij een storing begin je namelijk altijd achteraf, aan de verkeerde kant.
Nu antwoord..!!
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Visa GTI 115 schreef:
Nu antwoord..!!
Relax Kees
Ik heb d’r een andere carburateur op moeten zetten. Moet alleen nog effe iets met de stationairsproeier doen, want hij loopt toch iets te rijk nog.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Toch heeft Kees wel een beetje gelijk.
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
We hebben de oude carb tot in den treuren gereinigd, afgesteld, gereinigd, afgesteld, en het probleem was niet op te lossen, alle adviezen ten spijt. En ja, ik heb zelfs van die waterbindende troep voor in de tank gekocht. Naar het blijkt dus niet nodig, maar vooruit. En we hebben een filter geplaatst. Dito.
Er zit inderdaad een andere carburateur op nu. Daarme lijkt het probleem opgelost te zijn.
De enige reden dat we er sinds de oplossing wat schimmig over deden/doen is omdat ik geen zin heb hier victorie te kraaien, terwijl nog maar moet blijken of de getrooste moeite daadwerkelijk tot een oplossing van het probleem heeft geleid. Daarvoor zijn Yuri en ik iets te gefrustreerd geweest.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Bovendien zit het kreng er net een dag op.
Eerst maar eens 3 weken draaien zonder problemen
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Yuri echt TOP.. dat je niet opgeeft.
Ik heb echt bewondering voor je tomeloze inzet.
Daar zou je bij mij op het laatst, vlak voor zo’n tocht niet mee aan hoeven komen.
Goede preparatie kost echt heel veel tijd vooraf en goede voorbereiding.
Als ik lees dat er nu nog een nieuwe frictie en zelfs een krukas keerring, enz. enz.
moet worden vervangen. Vind ik dat zacht gezegd droevig.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
En natuurlijk gun ik 2D alle geluk van de wereld.
Hij heeft hier natuurlijk ook niet om gevraagd.
Maar ik heb wel waardering voor elke doorzetter
en zal je echt onderweg ook helpen…
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.