Simpele Ziel schreef:citroenc2 schreef:patje74 schreef:Eh… heb je de topictitel al eens gelezen?
ops: is het een idee op in een groep richting parijs te rijden :
Wel een gedoe met mensen oppikken onderweg. Maar het hoeft van mij niet zo nodig: ik vind colonne rijden erg vervelend worden met die lange afstanden. DAn rij ik liever mijn eigen temp. Men kan wel bijv. bij Hazeldonk afspreken.
Ik ga er vanuit dat ik er een weekend van maak. Dus dan pak ik er een hotelletje bij (en dan wel een beetje leuk in de stad, geen F1 oid). Parijs heerscht!!
Trouwens, ik vind het echt heel super dat dit mogelijk gemaakt is! Ik had eerder al de foto’s gezien en ik ben erg nieuwsgierig geraakt.
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Yeahhh, ‘k zie net de lijst! Net op tijd gereageerd!
Nu maar hopen dat we het halen hè
IRK + op zak en gáán!
See, buy, fly C5 V6
Ik heb ‘oldenhage’ net een pm-metje gestuurd om me ook op te geven voor het bezoek aan het conservatoire. Ik kom er helaas pas net achter…. Vrees dat er geen plaats meer is aangezien er maar 30 personen heen kunnen en de lijst al vol is…. Hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop .....
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Ik merk dat de genegenheid naar “iest samen doen” er wel is…. we gaan dus eten met zn allen na afloop. Dat samen oprijden e.d. zal allemaal wel…. ik sta daar 13.30 op de stoep.
Vanaf nu tips voor een goede eetgelegenheid,
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik vind samen oprijden erg leuk, maar denk dat het door tempoverschillen toch niet lekker zal lopen. Als je een met een bus of vrachtwagen collone rijd is het anders, dan kun je gewoon niet harder. Ik rij er gewoon heen, en na de tijd lekker eten met de hele club. En dan Parijs onveilig maken natuurlijk.
Wat me wel heel erg leuk lijkt is een ‘CiFo foto-shoot’ bij de ‘Champs Elysée’.
Test
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Thijsvandebles schreef:Ik vind samen oprijden erg leuk, maar denk dat het door tempoverschillen toch niet lekker zal lopen.
Daar zal je gelijk in hebben, ik zal denk ik een van de langzaamsten zijn. Ik zit er zelfs aan te denken om, bij mooi weer, de eend te pakken. Wat is er mooier dan een lange rit met open dak! Ach, ik zie wel…
patje74 schreef:Thijsvandebles schreef:Ik vind samen oprijden erg leuk, maar denk dat het door tempoverschillen toch niet lekker zal lopen.
Daar zal je gelijk in hebben, ik zal denk ik een van de langzaamsten zijn. Ik zit er zelfs aan te denken om, bij mooi weer, de eend te pakken. Wat is er mooier dan een lange rit met open dak! Ach, ik zie wel…
Ik hou dus ook niet zo van dat jagen….Misschien wij wel een collone vormen? Kan ik voor de gein ook wel met de Eend gaan
Test
Totaal aantal Berichten: 849
- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Het conservatoire wil ik graag zien - ik overweeg mee te gaan.
[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)
OliZX schreef:Het conservatoire wil ik graag zien - ik overweeg mee te gaan.
Dan ben je denk ik iets te laat…De inschrijving is gesloten, en de lijst van gelukkigen is bekend! Je kunt Oldenhage wel een PB sturen, zodat je op de zgn. reserve-lijst komt te staan voor het geval mensen afhaken / ziek zijn enz.
Test
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
oldenhage schreef:citro-power schreef:Vandaag me aangemeld , ik hoop dat ik snel bericht krijg dat ik mee mag , lijkt me zeer leuk om het allemaal eens te zien. Ik heb het nu alleen maar in de bladen gelezen.
Ola…...
nog geen PB gehad van je….. snel dan kan je nog mee….
Er is weer een pb’tje onderweg , ik hoop dat ik nog op tijd ben..
Ik ga graag mee, tijd maakt niet uit.
Pieter
Totaal aantal Berichten: 21
- HY 1900
- HY currus verlengde camper
- CX 2400 GTi
- SM 2.7inj airco
lijkt me erg leuk
ik maak een aantekening in mijn agenda, zal zeker meegaan indien er plaats is!
hoi,
ben 42 jaar en al jaren gek op klassieke auto,s/motoren en boten…..
o.a.sm 2.7 inj.1973….e-type v12 dhc 1974… alfa junior zagato 1972.. 360spider2003…honda cbx 1982.. ducati900ss..en recentelijk een cx prestige turbo 2 in topstaat!!