3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Nooit meer een Citroën!!!!
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2948

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 23 februari 2006 10:06 AM
  [ # 31 ]

Het ging er ook niet over of je een Mazda beter, soepeler vind of beter veren.

De vraag was van dhr Oldenhage met welke auto je probleemloos 24 maanden kan rijden Exclamation  Exclamation .

Dat kan zeer zeker met een Mazda, ik spreek uit ervaring want ik werk in de after sales.

De gasklep is binnen een kwartier op te lossen als je weet wat je moet doen, voor altijd. Gewoon bij een onderhoudsbeurt een keer meenemen.

Ze zijn te goed Exclamation  en niet stuk te krijgen, of je ze wel niet confortabel vind is een kwestie van smaak.

Ps.  Waarom zit ik op het Citroën forum en niet op het Mazda forum ConfusedWink  Confused Ok het RX-8 forum dan maar dat is met zijn rotatie motor ook van een heel andere order

Ps Ron die liever een nukkige vriendin heeft dan een niet kapot te krijgen leopard.

Profiel  

Pbreed
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 82

Gepost: 23 februari 2006 10:39 AM
  [ # 32 ]

Ik rij nu 1 jaar met mij C3 1.4Hdi, 35.000 km, geen problemen, rijd als een zonnetje

Pieter

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 23 februari 2006 10:43 AM
  [ # 33 ]

het grappige is dat de toppic opener schrijft nooit meer Citroen, het draadje wordt weer volg geschreven door ons over hoe goed citroen wel is en de andere merken ook problemen hebben.
topic opener reageert niet meer in dit draadje.
Heren Mod’s sluiten die handel dit voegt toch geen waarde toe aan ons mooi forum. Wink

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook