Mijn hydrauliek pomp komt snel achter elkaar in. Dit is plots ontstaan. Het betreft een LHS systeem van een DS 19 - 1961
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Waar kan ik beginnen om een beeld te krijgen wat kapot is? De auto heeft een stuurbekrachtiging, semi automaat en een rempaddestoel.
Totaal aantal Berichten: 10244
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Hoe lang blijft de pomp iedere keer druk leveren bij stationair toerental?
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Grote kans dat je voorraadbol kapot is.
Deze zijn gereviseerd te krijgen bij o.a. Citrotech.
http://citrotech.nl/shop/product/revisie-voorraad-bol-lhs/
De pomp slaat aan en uit in een bestek van 4-6 seconden. Zowel stationair als tijdens het rijden.
Hen kontakt gehad met Cytrotech, Ronald van Zanden.
Ook hij verdenkt de accubol en gaat op Oek voor een vervangende bol, deze lijken schaars te zijn.
Overigens een fijn adres die jongens van Citrotech, vriendelijk, behulpzaam en technisch proffessioneel!
Ik dacht eigenlijk dat die deelbare bolletjes van LHM en LHS hetzelfde zijn, alleen ander membraan.
Kan me vergissen…
Of je moet je eigen bol er af schroeven en daarmee naar Oldebroek rijden.
Heb ik redelijk recent met mijn veerbollen gedaan…
Je weet niet wat je ziet al die apparatuur!
Hoe is je vering trouwens?
Ze kunnen ook druk checken en eventueel bijvullen.
Totaal aantal Berichten: 25565
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
de hoofdbol voor rood deelbaar is wel schaars maar niet zeldzaam. idd een ander membraan is genoeg. Naast citrotech is chyparse in almere of de club ook ee bron voor spullen.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Fijn en bedankt voor alle reacties,
Citrotech gaat voor mij een bol testen en klaarleggen om deze uit te wisselen met die van mij. Volgens Ronald van Zanden kan je bij demontage al zien of hij kapot is, mogelijk het gat zichtbaar in de membraam en veel olie in de bol. Gaan dit avontuur aan en houd jullie op de hoggte van de geboekte resultaten of verdere stappen.
Nogmaals bedankt voor input en foto’s