Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
waterman schreef:Het Roemeense hok heeft geen slag gemist en was door vrijwel niemand écht bij te houden. Respect.
Hulde en respect vooral voor degene die met mij het potentiëel van de Axel als berggeit zag, maar het technisch ook realiseerde!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 653
- GS/GSA 1220 Club break
Zo, Wammes Waggel is ook weer thuis, eerste klusje ander stuurhuis plaatsen
Ik vond het geweldig, iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage aan dit feest!
GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99
En de Briesjes gaan maar door met bedanken.
Hieronder een foto die mijn dochter Caroline (op verzoek) heeft gemaakt van het kamp:
Zij was als ballast in de GS met ons meegereden en ook zij heeft van de sfeer in het kamp genoten en een geweldige wandelvakantie gehad.
In het bijzonder de welwillendheid van de keukenploeg door voor haar extra vega te koken heeft zij bijzonder op prijs gesteld.
Adri
Omdat ik toch vooral bezig was met rijden en daarbuiten met name met daarvan bijkomen en me laven aan heerlijke maaltijden en gekoelde dranken is het aantal ‘echte’ foto’s beperkt gebleven. Hier een kleine selectie van het setje op flickr.
Bocht 13 van de steile Stelviokant
CX en XM (de CX luttele momenten voor deze te heet werd en halverwege een recht stuk tot stilstand kwam)
Vreemde Daf in de bijt
Ja, we zijn er echt op gereden!
Sneeuw
Plakkers
Meertje (Passo Gavia)
Ami
BBQ laatste avond
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En natuurlijk de berggeit zelf!
Mooi!
Blije gezichten in de Volvo en de CX.
Totaal aantal Berichten: 365
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
geweldig!!!!
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Mooi foto’s.
Hoe heeft de Axel zich gehouden?
JW
Fantastisch. Prima wegligging, weinig gewicht en een zeer gretig motortje. Echt gemaakt voor de Alpen. Verbruik (who cares?) op de heen- en terugreis, met snelheden tussen de 120 en 140 (4000 en 5000 rpm) is 1 op 12 gemiddeld!
- CX 25RD Turbo
Mooi.
JW
Oh ja, hij is heel gebleven!
Alleen m’n voorste ruitenwisser brak af tijdens een Duitsche Hoosbui vlak voor Oostenrijk. Bij de ranzigste garage die ik kon vinden (in Lana) voor een tientje een vervangende arm voor gescoord.
Verder helemaal niks. Nu ja, er is ook geen koelsysteem of hydrauliek die stuk kan gaan
- CX 25RD Turbo
En je had vlak voor vertrek alles wat kapot kon gaan dan ook grondig vervangen
JW
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
En nou volgende week met het hok naar Zuid Frankrijk?
Mijn trophy wife rijdt niet door… Ik zeg nog zo: “Blasen jij!”
Je hebt ook niks aan die meid. Zet haar op de bus, de BUSSS!