“CiFo Alpenrun 2015 - dag 3: Het verboden pad deel 1” is bezig met uploaden. Betreft het inrijden van de verboden weg bij ‘Alpe di Siusi’ tot op het punt dat we stoppen om met de XM’s te overleggen of we door rijden ja/nee net voorbij ‘Hotel Saltria’
In deel 2 begint het echte werk over grindpaden door de bossen en langs watervalletjes.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Ik ben bezig met het uitzoeken van de foto’s. Helaas zijn de meeste bospad foto’s vreselijk onscherp en bewogen. Maar wat wil je ook als je je uit de voeten maakt voor de boswachter…
Ik heb zeker wel een aantal mooie foto’s van de XM’s terwijl ik andersom in m’n stoel uit het raam hing. Echter de jouwe staat er wat rot op Jaco, omdat je wat verder naar achter reed.
Ik moet de foto’s alleen nog even uitzoeken, ik ben voornamelijk bezig met het nakijken en uitzoeken van de mooie stukjes uit 10 uur, 32 minuten en 30 seconden aan film.
FastFred schreef:de jouwe staat er wat rot op Jaco
Uiteindelijk rotten ze allemaal.
Deel 1 van het verboden pad hier: https://www.youtube.com/watch?v=kkmVmtBx5jk
“Deel 1 start nadat we al 2 verbodsborden voorbij gereden zijn. De video eindigt op het moment dat we even willen overleggen met de beide XM’s die op dat moment achter ons stopten”
FastFred schreef:Betreft het inrijden van de verboden weg bij ‘Alpe di Siusi’ tot op het punt dat we stoppen om met de XM’s te overleggen of we door rijden ja/nee net voorbij ‘Hotel Saltria’
Op het punt bij het pleintje bij hotel “Saltria” met 2 bushaltes, hadden wij de ontmoeting met de handhaver der wet.
Adri
Wij dus niet
Wat foto’tjes:
Okee, foto’s! Hier komt mijn selectie.
Op dag 1 zomaar wat gezichten van genietende mensen:
Dag 2, De Stelvio op. Niet iedereen weet in één keer boven te komen, maar de gele slak was al in de buurt.
Dan de Stelvio af en de Gavia over.
En dag 3, een spannende rit door het verboden bos op de Seiser Alm.
En snel weer verder
Aan het einde van de middag een alternatieve route van Bolzano naar Merano; een echte racebaan!
En tot slot nog even twee foto’s van de rijders van de witte XM.
Het hele album is ook hier te bekijken. De foto’s zijn gemaakt door ons beiden (Michiel en Jaco)
Totaal aantal Berichten: 479
- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
mooie film en mooie foto’s
echt genieten
Groeten van Henk uit Steenwijk.
Had al zo’n vermoeden, Jaco is heel wat behendiger met een foto camera dan ik
Mooie plaatjes!