Je bedoelt dat ik niet doorreed hè?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Degene voor jou ook niet en het duurt hoe dan ook nogal lang voor we de Stelvio op en weer af zijn. Maar het is inderdaad grappig om te zien dat nadat jij je auto aan de kant hebt gezet, de witte XM een stuk vlotter naar boven gaat.
Nou ja, het mag dan ook gezegd worden: dat ding van jou gaat als een trein!
Die Marco is ook zeer fraai, en het verhaal dat het een sloper was, maakt hem alleen nog maar leuker.
Misschien ook maar eens sparen voor een XM, als ik probleemloos wil rijden
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 79
- C5 X7 Exclusive V6.24 BVA6
- XM V6 VSX 12V Aut.
- GS/GSA GSA Break Spécial
- XM V6 Exclusive
Onze foto’s staan op flickr:
https://www.flickr.com/photos/hp-fix/albums/72157658561482802
Doordat op een van de telefoons alles door elkaar stond kan het zijn dat er wat plagiaat gepleegd wordt..
-Rik
Yep, it’s me.
Totaal aantal Berichten: 9350
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Dat zijn weer mooie foto’s
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Ha, leuke set. Dank voor het delen.
Nielsje schreef:Misschien ook maar eens sparen voor een XM, als ik probleemloos wil rijden
Ze rijden ook nog eens heel zuinig!
Allright, hier is dan een eerste stuk film. Wat een werk is het toch altijd om te editen en te uploaden, daarom is deze film minimaal bewerkt; alleen ingekort en verder niets. Geen muziekje eronder dus, geen beeldcorrectie, maar voor de liefhebber van slow-TV is het best leuk. En voor degenen die erbij waren natuurlijk.
U kijkt naar de rit naar de top van de Passo dello Stelvio in een Citroën XM 3.0 V6 Automaat, met voor zich een rokende CX 2400 Pallas. Onderweg ziet u ook nog even een stoere Axel voorbij komen. Geniet.
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Schitterende film Jaco. Wat is het toch mooi daar. De koele Xm laat de gestroomlijnde CX, die het helaas wat warm krijgt, achter zich halverwege de klim. Maar in bocht 13 zien we inderdaad iets opmerkelijks. De kwieke Axel blijkt al ver vooruit en staat op zijn gemak wat kiekjes te nemen. De 3.0 v6 moet hier toch echt zijn meerdere erkennen in het pittige wagentje. Wie had dat gedacht.
JW
Vanaf nu zal het steeds als ik een Axel zie, zo gaan:
Ik vind het roken van de minnares eigenlijk best meevallen.
Had d’r gewoon moeten doortrappen, dan was er niets aan de hand geweest
Het roken zie je pas goed bij de afdaling, maar ik weet nog niet of ik zin heb om die film ook ‘uit te werken’.
Oh, ja, dat had ik wel door. Dan rem ik een tijdje op de motor, en als ik dan een keer een toefje gas geef, dan komt er een pluimpje vrij
Je weet het zo schattig te beschrijven.