Hierbij ook nog even een korte impressie van een aantal foto’s van mijn fototoestel..
( meeste gemaakt door mijn vrouw ...)
https://www.flickr.com/photos/135492180@N06/albums/72157656324681864
( Sorry.. hoog Azu gehalte… maar ja dat heb je met een auto wat je net af hebt..)
Wij vonden het ook een top evenement en hebben vanaf de heenreis tot terugreis aan 1 stuk genoten.. belangrijke factor hierbij was zeker het fantastische weer.. )
( p.s. probleem Burton was toch wel heel erg simpel achteraf.. slechte nieuwe remblokjes.. allemaal metaaldeeltjes erin die kraste op de remschijf.. pas na een rit in de ochtend kwam dit naar boven en leek op geluid uit de versnellingsbak gezien alleen bij aandrijving het geluid ontstond.. volgende event is hij er wel bij ha ha..)
Dsuper5 ‘71, AZU 250 ‘75, TA 11BL ‘49, Gs ‘77 CX2000 super ‘78
Totaal aantal Berichten: 392
Geregistreerd: 25-01-2011
- Berlingo 1.9 D 600
- 2CV 2CV6 Club "I Fly Bleifrei"
- ID/DS DS23 Pallas Mechanique
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Jumper 2.2 hdi dc ml270
- Saxo vts 1.4 Radio 538
great besteleendje
Mooie set foto’s!
Hoog AZU gehalte is toch geen enkel punt? Mijn foto’s hebben toevallig een hoog CX/XM gehalte. Alle foto’s samen brengen uiteindelijk toch een gebalanceerd beeld.
2d schreef:De komende periode zal de voorpagina zo nu en dan in het teken staan van de persoonlijke ervaringen van diverse Alpenrunners, hun auto’s en belevenissen!
Vol verwachting klopt ons hart.
Deze vind ik mooi. Met dat ‘verlaten’ fietsje ook in de bocht.
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
jaco schreef:Deze vind ik mooi. Met dat ‘verlaten’ fietsje ook in de bocht.
Inderdaad!
woutersmits schreef:Bij het binnenrijden van NL bij Venlo flitste er iets tussen de ‘120’ borden. Ik ben benieuwd wat daaruit volgt.
Ook nog ergens in Duitsland, mss zelfde plek als Jaco…
Maar goed, het was een geweldig evenement! Absoluut voor herhaling vatbaar. En dan mag het ook langer duren wat mij betreft Nogmaals dank aan iedereen die zich hiervoor heeft ingezet, specifiek ook voor het geweldige eten!
Hier een aantal van mijn foto’s:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MTRMA3B6
Of alternatieve facebooklink: klik
Helaas zowat geen foto’s gemaakt op de 2e en 3e dag, terwijl dat eigenlijk de meest fotogenieke ritten waren.
Totaal aantal Berichten: 392
Geregistreerd: 25-01-2011
- Berlingo 1.9 D 600
- 2CV 2CV6 Club "I Fly Bleifrei"
- ID/DS DS23 Pallas Mechanique
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Jumper 2.2 hdi dc ml270
- Saxo vts 1.4 Radio 538
wat een mooie foto,s ik wil direct wel weer terug heb hier alleen een berg werk
CiFo Alpenrun 2015 - dag 3: Het verboden pad deel 2 is geüpload, maar is blijkbaar te lang. Langer dan 15 minuten mag alleen als je je account geverifiëerd hebt.
Om je account te verifiëren moet je je telefoonnummer opgeven…. (geen andere mogelijkheid voor)
Data mining op z’n best, bravo voor de NSA…
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
GoPro toch? Dan gewoon in GoPro Studio even wat stukjes er tussenuit knippen tot je onder de 15 minuten blijft, converteren, uploaden en klaar is kees!
Klinkt heel makkelijk zoals jij dat zegt…
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Goed hè?
Ben er gisteren eens mee aan het stoeien geweest, maar hoe je er nu stukjes uit kan knippen ontgaat mij nog steeds even.
Ik vermoed dat het de bedoeling is dat ik fragmentjes selecteer met de Mark In en Mark Out functies en die dan plaats in de lijst met clips, om die dan in het volgende scherm allemaal achter elkaar te plakken. Denk ik…
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Goed gedacht!
Ik kan haast niet wachten om het verboden pad virtueel verder in te rijden.
Ontdekt dat ik de route door het laatste deel van de Alpe di Siusi verkeerd heb ingetekend. Dus ik heb de richting van de rode pijl ingetekend, terwijl de blauwe route van het “verboden pad” de bedoelde route was.
Fout ingetekende route. Rode pijl is “verboden pad”
Als ik het goed had gedaan waren we gelijk linksaf gegaan bij hotel Saltria en niet een stukje in de richting van de rode pijl gereden, over het bruggetje over de beek, gestopt, overlegd, achteruit gereden en weer gestopt. Dan waren we niet recht in de klauwen van de bos/veldwachter gevallen. Als, als, als.
Maar dan waren waarschijnlijk toch Daan en Kees de pineut geweest.
Het is ook begrijpelijk waarom wij terugrijdend geen andere deelnemers zijn tegengekomen. De boswachter gaf ons de opdracht om helemaal terug te rijden naar Castelrotto. Daar hadden we geen zin in, dus we zijn halverwege rechtsaf geslagen richting het Gardena dal (rode pijl naar boven).
Dat was een heel smal weggetje met veel hele kleine bochtjes, maar het bracht ons wel snel naar Ortisei
En dan te bedenken dat er maar een stuk of zes deelnemers zijn die helemaal snappen wat ik bedoel .
Adri
Zo zie je maar weer. Bij de Pressé kost een verkeerde afslag je punten, bij de Alpenrun wordt een dergelijke fout gewoon zwaar beboet!