Heb een vrijwel volledig nieuwe Mehari opgebouwd, die nu na twee jaar voor de derde keer gekeurd is. Bij laatste keuring > 30% verschil in werking van de schokbreker R- voor t.o.v. L- voor. ( Boge OEM citroen ).
Na vervangen van beide schokbrekers voor, opnieuw het zelfde probleem!!!
Alles is goed en volgens de boeken gemonteerd.
Gegalvaniseerd chassis.
Gereviseerde motor heeft nu 3000 gelopen,aandrijving nieuw.
Waar moet ik naar zoeken?
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
België?
Lagers van draagarmen?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Bedankt voor de tip
Neen, Portugal
Ha, zijn de enige lagers die niet vervangen zijn!
Hoe kan ik deze nog controleren?
Dat zou best eens kunnen inderdaad!
Die willen nog eens verroesten.
Dan moet je eigenlijk de draagarm eraf halen.
En heel goed kijken.
Per draagarm heb je er twee.
Als je maar iets aan roest ziet, dan is het niet goed.
Voor tijdelijk kan je ze 180 graden draaien.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Wat bedoel je met 180 Gr draaien?
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
De lagerkegels er tussenuit en er gedraaid weer in.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Gesnapt. Bedankt