Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Nielsje schreef:jaco schreef:Jij voelde je natuurlijk gewoon te goed voor een ‘karrespoor’ met die poep
chiquebruine GS van je zoon.
(Sorry Adri )
RENS!! De pestjochies plagen me weer.
Adri
Totaal aantal Berichten: 17396
- CX 2400 Super
Je kunt drie dingen doen, Adri: 1. De meester roepen, 2. Weglopen, 3. Terugslaan . Maarreh… Jouw blauwe route lijkt verdacht veel op Maartens kaartfragment. We hebben dus niet goed opgelet bij de laatste versie van de routebeschrijving. De bedoeling was om via Kastelruth naar Sankt Ulrich/Ortisei te rijden. Sorry, mannen!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ach Rens, je moet maar zo denken we zijn met 63 blz. al over de helft van de 124 blz. van de Raid Arctique. En als Jaco zo z’n best blijft doen dan komen we er wel.
Adri
En om zelf dan maar even het goede voorbeeld te geven:
Deze foto is genomen op de beroemde 2e dag van de beroemde Stelviopas met de beroemde gele bak op de voorgrond.
De foto is gemaakt door de voorruit van een rijdende GS Club Break, kleur Brun de Merde. En als er weleens iemand is meegereden met MiGS, dan weet je dat de fotograaf niets dan bewondering verdient.
Adri
P.S. de kleuraanduiding is officieel goedgekeurd door Gies en Valentijn
Dan maar snel op naar bladzijde 64
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Breeze schreef:Ach Rens, je moet maar zo denken we zijn met 63 blz. al over de helft van de 124 blz. van de Raid Arctique. En als Jaco zo z’n best blijft doen dan komen we er wel.
Adri
Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat we dat wel gaan redden. Al moet ik mijn laatste filmpjes opknippen in meerdere episodes. Bijvoorbeeld iedere haarspeldbocht is 1 aflevering. Spannend!!
Rick, hoe ver ben je met jouw 2e filmpje?
Ik heb Youtube mijn mobiele nummer maar gegeven, hij is de video nu aan het verwerken.
Ik heb het bewerken en verknippen van video’s altijd al een vreselijk omslachtig gedoe gevonden…
Ik kan een boel met computers, maar foto en video bewerken moet je niet aan mij overlaten, simpelweg het geduld niet voor.
De foto’s die Leonard gemaakt heeft zijn gisteren binnen gekomen.
Dit weekend maar eens uitzoeken, hier alvast een voorproefje:
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat smaakt naar meer!!
Nog meer foto’s van de CX op sleeptouw?
Sorry Niels, nogal een inkoppertje als je zo’n foto plaatst
Ik heb een selectie gemaakt van de foto’s die Leonard geschoten heeft, niets bewerkt verder.
Foto’s zijn hier te bekijken: klikkerdeklik
Een kleine greep:
Ik wil mijn foto’s helemaal niet meer plaatsen hier, als ik deze prachtige platen zo zie…
CiFo Alpenrun 2015 - dag 3: Het verboden pad deel 2
https://www.youtube.com/watch?v=eJK4Kzr7LY4
“Deel 2 start vlak nadat deel 1 gestopt is. We hebben met de XM’s die achter ons stonden overlegt en zijn gewoon door gereden. Absoluut geen spijt van gehad, het was een prachtige rit. Ondertussen komen er berichten binnen op de Whatsapp groep van andere deelnemers die verder achter ons reden en een boete kregen.”