twister is beter, is een gesloten systeem, ik heb een k&n kit maar ik denk dat ik overstap naar de twister
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
harry schreef:twister is beter, is een gesloten systeem, ik heb een k&n kit maar ik denk dat ik overstap naar de twister
ik heb het idee dat dat twister systeem niet op een 1800i 8v kan worden geplaatst, maar alleen op de 16v versies.
done,
NEXT please
Hehe, next upgrade aan je ZX bedoel je
Ps: Weefje belde mij vandaag, de aanjager deed helemaal niets meer na een krrr-geluid. Ben even gaan kijken, bleek dat we vergeten zijn om dat ding goed vast te zetten. Hing scheef aan één schroefje waardoor de fan blokeerde, heb de aanjager even vastgezet met 3 schroefjes. Hij heeft vandaag na een ritje een literje koelvloeistof bij moeten gooien. Na een paar stadsritjes en een snelwegrit blijft het koelvloeistof niveau goed.
Heb ook even het motorblok schoongespoten van alle bagger, de vloer in de wasbox was meteen zwart
Klinkt aardig kladestine….. Zo maar een paar schroefjes vergeten.
Ze mogen blij zijn dat jullie verwarmingsmonteur zijn, en niet dat jullie het remsysteem hebben vervangen…. wink
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 31-12-2003
- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Had ik dit allemaal maar eerder geweten.. Ik heb eerder dit jaar me kachelradiateur laten vervangen voor zo’n 450 pleuro
theiz schreef:Klinkt aardig kladestine….. Zo maar een paar schroefjes vergeten.
Ze mogen blij zijn dat jullie verwarmingsmonteur zijn, en niet dat jullie het remsysteem hebben vervangen….
je moest eens weten hoe vaak dat ding er in en eruit is gegaan. Had je um in je handen dan draaide die, stopte je um terug deed tie het niet meer….
om GEK van te worden…
Overigens heb ik gemerkt dat dat 1900 dieselmotortje in iede rgeval in het stadsverkeer heerlijk rijd zeg! tot mijn stomme verbazing moet ik zeggen.. Geen idee hoe het op de snelweg gaat, het is en blijft een ongeblazen diesel dus…
en wat de klus op zich betreft, je merkt dat als je het een paar keer hebt gedaan het steeds sneller gaat. Je weet waar je op moet letten bij demontage en ben benieuwd hoe snel we het bij een volgende keer kunnen doen.
Toch wel handig dat dit een zwakke plek is van de zx-en
Ik ken dat motortje van de Peugeot 205. En die rijdt er ook heerlijk mee!
Overigens heb ik gemerkt dat dat 1900 dieselmotortje in iede rgeval in het stadsverkeer heerlijk rijd zeg! tot mijn stomme verbazing moet ik zeggen.. Geen idee hoe het op de snelweg gaat, het is en blijft een ongeblazen diesel dus…
Toch wel snel zat, in iedergeval sneller dan mijn ZX1.4
Toch wel handig dat dit een zwakke plek is van de zx-en
Hehe Leedvermaak
Hoewel ik kijk nu iedere dag even naar de bijrijderskant of het daar niet nat aan het worden is
Vandaag even uitgetest… 170km/h op de teller…. Oordopjes zijn aanbevolen….
Marcel
Green cotton is ook een erg goed merk, zij geven zelfs 2mil. km garantie.
wel moet je even zoeken naar een tent waar je ze krijgen kan omdat ze niet zo bekend zijn als K&N.
Voor een koude lucht aan voer moet je zelf zorgen.
Hoe verder het filter van je motor hoe koeler de lucht is.
verder kan je het filter direct aansluiten (als daar ruimte voor is) of via een pijp(aanzuigbuis) die je ook los kan kopen bij de autostyle dealer.
een langere pijp zorgt voor meer trek kracht onderin en minder bovenin.
Dit is wat ik gehoord heb van een ‘tuner’. misschien iemand die dit bevestigen kan?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Vandaag even uitgetest… 170km/h op de teller…. Oordopjes zijn aanbevolen….
Zoiets haalde mijn Xsara 1.9D ook en de 306 1.9D ging zelfs tot 175.
Lange ritten constant op 150 a 160 rijden en maar een verbruik van ongeveer 1 op 14 is het betere werk
dat set PAST helemaal niet
Klinkt aardig kladestine….. Zo maar een paar schroefjes vergeten.
Ze mogen blij zijn dat jullie verwarmingsmonteur zijn, en niet dat jullie het remsysteem hebben vervangen….
Hehehe, komende week ga ik de Vaatwasser van mijn tante repareren, nou maar hopen dat ik geen schroefjes overhoud.
Anders stroomt misschien de hele ondergrondse parkeergarge vol met water en voor je het weet zie je haar nieuwe C3 naar buiten drijven
ZX1.4i schreef:Klinkt aardig kladestine….. Zo maar een paar schroefjes vergeten.
Ze mogen blij zijn dat jullie verwarmingsmonteur zijn, en niet dat jullie het remsysteem hebben vervangen….Hehehe, komende week ga ik de Vaatwasser van mijn tante repareren, nou maar hopen dat ik geen schroefjes overhoud.
Anders stroomt misschien de hele ondergrondse parkeergarge vol met water en voor je het weet zie je haar nieuwe C3 naar buiten drijven
Ik moet eerlijk zijn: Je wilt niet weten hoeveel schroeven en bouten ik over het algemeen over heb na het sleutelen. Helemaal toen ik de motor vervangen heb, en dan is het best eng…
Maar, kijken naar de voorraad nieuwe bouten (wat daar dan van over is) en meestal voel je je dan wel wat geruster….