die achter aansluitingen waar zaten die ergens verstopt ik wil ook 2 extra speakers monteren
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
stan schreef:die achter aansluitingen waar zaten die ergens verstopt ik wil ook 2 extra speakers monteren
De aansluitingen zitten waarschijnlijk bij de zekeringenkast: daar ligt een grote witte stekker met de bedrading.
stan schreef:die achter aansluitingen waar zaten die ergens verstopt ik wil ook 2 extra speakers monteren
Zo maak je een sparing in je deur tbv luidsprekers, zonder de bekleding los te nemen of te vervangen.
De sparingen zitten in de achterdeuren, onder de slinger van het raam:
Neem van de afstand tussen de as van de slinger, en de onderkant van de deur (25 cm) een centimer of 17 van de bovenkant af .
Hier zit je ongeveer in het midden van de sparing in de deur.
met een speld, of zo’n prikker die je nog wel van de kleuterschool kent kan je nu door de bekleding heen prikken.
Je controleerd hermee of dat er echt een sparing achter de bekleding zit.
De doorsnede van deze ronde sparing is ongeveer 13cm, compleet met oogjes voor de bevestiing van luidsprekers.
Als je zeker weet waar de sparing zicht bevindt ga je met een gatenzaagje met een doorsnede van een centimeter of 4 a 5 in het hart van de te maken sparing zagen.
van hieruit ga je met een los zaagblad van een babyzaag naar buiten toe zagen.
voor de bedrading enzo heb ik hier en daar wat kunststof kappen weggetrokken via de deurdorpels richting het dashboard
succes,
Jeroen
ZX-1,9D avantage ‘92 (RIP)
ZX 1.9D break Tentation ‘97