jebbers schreef:
Met een ongeblazen diesel kun je weinig anders…. Ennuh baguette fromage is jammie!
Doet me denken aan het eerste tripje dat ik maakte met mijn huidige DS-VJ-72 alias Turbo D12 en toen nog echt 19 TZD. Ik had em toen net een week en al een tripje Parijs in de planning.
Het is maar wat je toeren noemt. Heen en terug ong. 950 km gereden en toen begon net het brandstoflampje te knipperen. En gewoon 140/150 gereden op de snelweg: echt heerlijk met die diesel.
Hoewel ik nog wel een paar keer daarna met de DS-VJ-73 over de peripherique heb gereden, zal het de eerste keer sindsdien zijn dat ik weer in het centrum van Parijs kom met die auto: altijd een mooi moment!
Back on-topic please.
René van Maren schreef:Back on-topic please.
Heel erg off-topic was het nu ook weer niet.
On-topic: Ik begrijp dus dat iedereen afzonderlijk heen gaat, en tegen het eind van de reis mekaar ergens zal treffen. Het hoe en wat zien we dan wel weer>>>Het is nog geen september.
Test
Juist, het duurt nog wel even voordat het september is. Waarom duurt het nou zo lang voordat het september is. Aan de andere kant, dan heb ik wel mooi tijd om foto rolletjes te halen, de videocamera op te laden….... :photo
Lijkt me verstandig dat we gewoon allemaal voor zich gaan, in colonne rijden werkt toch niet, niet met zoveel auto’s. Op de cruise control over de peage naar Parijs, stokbroodje erbij met brie, wie doet me wat….. Ik heb er wel zin in. Gisteren de vrouw even ingelicht, die wilde ook mee. Hoe staat het daar eigenlijk mee? Kunnen de partners ook mee?
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Met brie?
Dat vind je door je hele wagen
René van Maren schreef:Met brie?
?!
We zouden het over eten hebben, niet over brie(resten).
Hahaha ik zat er op te wachten….
HAP
mpostma schreef:René van Maren schreef:Met brie?
?!
We zouden het over eten hebben, niet over brie(resten).
Kreeg ook al zo mijn bedenkingen….
Test
Het lijkt me juist handig om een beetje te poolen..
heb dat weekend al vrij genomen ,waneer gaan we… nu?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
hmm..
was aan het overdenken, maar dat hoeft nu niet meer..
xm'metje schreef:heb dat weekend al vrij genomen ,waneer gaan we… nu?
Popel popel…..Ik vrees dat we nog even moeten wachten Roy…
Test
Hebben meer automerken zoiets als een consevatoire??
Zo ja: Dan wil ik graag weten waar de [kuchmodus]Opel en VW[/kuchmodus] hal zit….. Vuurtje stoken is leuk
Test
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Link werkt niet…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX