Hallo beste mensen,
Sinds een tijdje is de blazer van mijn Xsara er mee gestopt. Daarvoor deed-ie ‘t sporadisch maar inmiddels bijna nooit meer.
Ik had al wat oudere posts gevonden, over het vervangen van weerstanden/transistors e.d. maar na het verwijderen van het handschoenenkastje zag ik dit:
niks.
Optie was nog om de motor zelf van onderaf te verwijderen maar een van de schroeven zit pal achter een stuk dashboard. Dus voor ik die kapot trek eerst maar even vragen dacht ik zo.
Kortom; wat moet ik hiermee? De wagen is van 1999 of 2000, met airco.
Bij het starten ratelt er wel iets in de motor maar daarna niks meer. Het circulatieklepje werkt wel.
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011
- Xsara Picasso 16-16v
Ja vaak is de kachel-weerstand stuk, alleen zijn er twee modellen airco, bij de simpele, zit ie naast het motortje gemonteerd, en bij de geregelde airco, zit ie op het motortje, Google even dan naar kachelweerstand, citroen xsara, dan zie je waar het zit, ook de zekering gecheckt ???