Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Idd mooie velg, zeker voor winterbanden.
Zo zou ik het ook doen
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
ik dacht vanmorgen al toen ik deze zag: http://www.autotrack.nl/tweedehands/citroen/c6/13730240
goh, da’s ook toevallig dezelfde kleur als die van Peter.
Niet om het een of ander, maar op dat advertentieplaatje van de facturen staat je naam en adres.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ha, ik had nog niet gezien dat hij alweer te koop staat!
Dat ze die stapel facturen laten zien (da’s mijn oogst over 2 jaar), is dat bedoeld om klanten te trekken of te waarschuwen?
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Thijs schreef:Niet om het een of ander, maar op dat advertentieplaatje van de facturen staat je naam en adres.
Ja dat zie ik nu ook. Daar ga ik ze even over bellen.
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 01-04-2015
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
2d schreef:Ziet er uit als een prima alternatief, Peter!
Mee eens. Voor mij zal dit model (of de sedan) ook de opvolger van mijn C6 worden. Ik hoop dat alleen nog een paar uit te stellen. Ik rijd nu elke dag zo’n 160 km aan woon-werk verkeer en dat is vaak genieten.
Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 01-04-2015
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
Marinus schreef:Mooie C5, maar wat had je een prachtige C6, prachtige kleur ook!
eens!
Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nu met de Atlantique velgen.
Om een of andere reden lijken de velgen wat “kleiner” dan op de C6. Misschien omdat de C5 wat massiever oogt dan de C6…
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Staat goed hoor deze velgen!
Wekt op 1 of andere manier wel het idee dat er een V6 in ligt, maar ja je kan niet alles hebben
Totaal aantal Berichten: 1891
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Gewoon prachtige auto!!
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Totaal aantal Berichten: 121
Geregistreerd: 10-01-2010
- Jumper 3.0 HDI DC L2H1 35
- Jumpy 2.0 hdi 120 kw
- C5 Tourer 3.0i V6 Exclusief Automaat
Ik ben paar jaar terug ook over gestapt van c6 naar c5 tourer. Dat is een financiele kwestie zeg maar. C6 rijden brengt offers met zich mee. C5 tourer is toch net ff meer afgestemd op de hp vind ik. Op een c6 is de koets te zwaar voor de vering vind ik persoonlijk. Een c5 tourer is ook geen straf hoor. Maar stiekum mis ik mijn c6 nog wel eens…
Een citroen is meer dan een auto!@
Ben ik het niet mee eens, ik vind de hp juist heel goed passen bij de C6 en deze is daar zeker niet te zwaar voor.
Ik rijd dan wel de 2.7 met AMVAR ik weet niet hoe het is zonder AMVAR.
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik vond ook de vering lekkerder (zachter) in de C6, juist door het hogere gewicht. Mijn C6 had ook AMVAR.
Een C6 waggelt wat meer als een C5. Daar moet je van houden. Een C5 V6 waggelt ook meer als een THP. V6en leveren nu eenmaal veel gewicht op de vooras….
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100