M&M schreef:Veel plezier ermee , een witte zie je niet vaak
Klopt als een bus, ben heel bewust op zoek gegaan naar een gebruikte rode of witte C5 HDI break. Was wel effe zoeken en uiteindelijk toch een witte gevonden voor een hele leuke prijs en maar ruim 73000 km op de teller.
Ik wist al dat wit een moeilijke kleur is omdat je er bijna alles er op ziet, maar dat neem ik op de koop toe. Dan moet ik de auto maar wat vaker wassen
Reizen zoals met een ICE maar dan op asfalt.
Hertogjan schreef:He Manonbridges, is die witte soms een parallel geimporteerde? ik heb nog nooit een witte in het wild gezien, maar vindt hem wel prachtig! Is het het een 110 PK? Hoeveel heeft ie gelopen?
Volgens het onderhoudsboekje is de auto gewoon nieuw in Sneek via een reguliere Citroen dealer verkocht. De vorige eigenaar moest hem snel kwijt i.v.m. immigratie naar Azie. Klinkt op zich heel wazig, maar zoals eerder gezegd hij heeft echt nog maar 73000 km gereden (aantoonbaar via NAP certificaat in combinatie met rekeningen van laatste twee ouderhoudsbeurten via citroen garage).
En ik heb hem via autotrack in Friesland gevonden. Er zijn inderdaad niet zoveel witte C5’s, maar als je geduld hebt, regelmatig kijkt en de juiste zoekcriteria invult vind je ze echt wel. En ja het is een 110 pk HDI uitvoering met parkeersensoren aan de achterkant. Dat was me wel een snipperdag en een autorit van zo’n 250 km waard om de auto te gaan bekijken. Toen ik hem bij de verkopende garage met eigen ogen zag en een proefrit had gemaakt wist ik gewoon, yes dat is het helemaal. Vooral ook omdat hij helemaal wit is inclusief de rubberen strips die normaal altijd zwart zijn. Meteen gekocht en mijn rode Xantia ingeruild en weer 250 km naar huis gereden.
Reizen zoals met een ICE maar dan op asfalt.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Re: Joehoe ik heb mijn nieuwe C5!!!!!!
mirjam66 schreef:Vanochtend mijn nieuwe C5 Break gehaald. Automaat (voor het eerst…)
Wauw! Wat een power!
Groetjes,
Mirjam
P.S Tis een 2.0 Hdi Prestige
knappe bak!!! en ik wens U hierbij veel zorgeloze en veilige kilometers!!
Is het uiteindelijk wel de dealer zelf geweest die het euvel heeft ontdekt, navigator?