vanmorgen toen ik de C5 starte kreeg ik melding van koelvloeistof niveau te laag, nadat ik hem uit de garage had gereden zag ik ook waarom.
op de grond lag een behoorlijke plas koelvloeistof.
ben naar de garage gereden en wat blijkt; waarschijnlijk de waterpomp kapot, en ergens een klein olie lekje.
heb nu een vervangwagen mee en de C5 zal zo snel mogelijk gemaakt worden.
M&M schreef:Da’s snel ... ik neem aan garantie
Tuurlijk dat zei hij meteen (de garagist) ik heb nu het genoegen om ff met een Xantia te mogen rijden
M&M schreef:Prima leenauto
FF off topic
ik moet zeggen hij rijdt fijn, en heb er steeds meer spijt van dat ik in 1996 een toledo heb gekocht ipv een Xantia
ronama schreef:M&M schreef:Prima leenauto
FF off topic
ik moet zeggen hij rijdt fijn, en heb er steeds meer spijt van dat ik in 1996 een toledo heb gekocht ipv een Xantia
Dat gevoel ken ik….. Ik heb hetzelfde gedaan met mijn eerste lease auto. Ik nam een Leon in plaats van de toen nog leverbare Xantia (2001) NOOIT MOETEN DOEN>
Sorry voor de off topic
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
M&M schreef:Foei heren , een Seat boven een Xantia verkiezen
[/einde-OT]
ik zal maar zeggen verstand komt met de jaren ops: ops:
ronama schreef:M&M schreef:Foei heren , een Seat boven een Xantia verkiezen
[/einde-OT]
ik zal maar zeggen verstand komt met de jaren ops: ops:
En de kilometers.. Maar ik had daarnaast ook een DS…. Dat telt in ieder geval nog een beetje.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
zo vandaag mijn auto terug gekregen, bleek een fabricagefout van de waterpomp te zijn.
maar hij is weer toppie
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ronama schreef:zo vandaag mijn auto terug gekregen, bleek een fabricagefout van de waterpomp te zijn.
maar hij is weer toppie
en hopelijk blijf je gespaard van verder onheil!!
succes
blooper1963 schreef:ronama schreef:zo vandaag mijn auto terug gekregen, bleek een fabricagefout van de waterpomp te zijn.
maar hij is weer toppieen hopelijk blijf je gespaard van verder onheil!!
succes
hoeveel van die 1.6 hdi liggen er nu al in de div fords volvo’s en citroenen
en ik heb prijs,
had ik maar zoveel geluk met de lotto
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ronama schreef:blooper1963 schreef:ronama schreef:zo vandaag mijn auto terug gekregen, bleek een fabricagefout van de waterpomp te zijn.
maar hij is weer toppieen hopelijk blijf je gespaard van verder onheil!!
succeshoeveel van die 1.6 hdi liggen er nu al in de div fords volvo’s en citroenen
en ik heb prijs,
had ik maar zoveel geluk met de lotto
ni aan denken!! met mijn picasso heb ik ook ‘t een en ander kapot gehad,ik begon zelfs te twijfelen over citroen,maar plots is het gestopt en heb ik probleemloos gereden met de picasso!!! en je ziet ik heb nu een C5,dus….
Gisteren was ik ff in de garage en heb ik gevraagd wat er precies was.
nu blijkt dat de waterpomp die erop zat (bij de eerste modellen) van “kunstof” waren en die is nu vervangen door een RVS model.