Turboprobleem Picasso 1.6 hdi
KingWolf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 10 februari 2006 04:33 PM

Paar weken geleden kreeg ik, wanneer ik een tijdje aan één stuk 130 reed, de melding engine failure. Ik naar de garage, daar computer uitgelezen, niets abnormaals gezien.
De dag erna, zelfde probleem, terug garage, uitgelezen, afspraak gemaakt om nieuwe firmware-upload te doen. Auto binnen in garage, firmware upload, dag erna, zelfde probleem.
Auto binnen (voor 3 dagen), ik rij er nu terug mee, nu kan ik bijna geen auto meer voorbij steken…  Crying or Very sad
Als ik plankgas geef heeft hij een paar seconden nodig om te versnellen
Ik gebeld naar de garage, daar zeggen ze dat ze de druk op de turbo hebben vermindert ... het voelt voor mij aan dat er bijna geen turbo meer op zit ...  Shocked
Morgen terug binnen en ze geven mij de keus, ofwel terug zoals vroeger, maar als er iets kapot gaat dan is het mijn eigen schuld (want ze zeggen dat ik hem in te hoge toeren jaag, hoewel het eigenlijk alleen is wanneer ik een tijdje aan 130/u rij) ofwel zoals nu (zoals een vrachtwagen bij het voorbijsteken Sad  )
Is er iemand die dit al tegengekomen is of weet iemand een betere oplossing, kunnen ze dit zomaar doen ???

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 24 februari 2006 11:30 PM
  [ # 1 ]

Hoe staat het ermee?

Gr Martijn

Profiel  

BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 798

Gepost: 06 april 2006 12:51 PM
  [ # 2 ]

Re: Probleem opgelost

HF-integrale schreef:

De geurhinder werd veroorzaakt door een verlies in de toevoerleiding van brandstof.

Het slecht functioneren van de motor werd veroorzaakt door 2 defecte injectoren.

Problemen zijn ondertussen opgelost en de wagen loopt weer als nieuw.

Cool !!!
Toch altijd leuk on na defecten te horen da het opgelost is en wat het probleem was.
Suc6 nog met je Pic..

Greetz Cool

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook