Totaal aantal Berichten: 25570
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Dit is wel goed klote ja….
ops:
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Je moetje spullen dan ook bij Citrotech halen!!!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
In ieder geval het stuurhuis wel bij Citrotech.
De rest heb ik weinig ervaring mee.
Extra LHM mee voor onderweg naar Amsterdam vanavond.
Tijdens rijden lekt die niet zo veel gelukkig.
A.s. dinsdag dus een ander stuurhuis laten monteren. Wel weer van
Chyparse jammergenoeg. Chyparse geeft alleen garantie en geen geld terug schijnt…... Anders had ik wel wat bijgelegd voor een van Citrotech
Citroen DS23 Break ‘71
Eelko schreef:In ieder geval het stuurhuis wel bij Citrotech.
De rest heb ik weinig ervaring mee.Extra LHM mee voor onderweg naar Amsterdam vanavond.
Tijdens rijden lekt die niet zo veel gelukkig.A.s. dinsdag dus een ander stuurhuis laten monteren. Wel weer van
Chyparse jammergenoeg. Chyparse geeft alleen garantie en geen geld terug schijnt…... Anders had ik wel wat bijgelegd voor een van Citrotech
Als dit al de zoveelste stuurhuis is, mag je volgens het consumentenrecht je geld terug eisen! Je moet de leverancier in staat stellen om het gebrek op te lossen, als dat na een aantal pogingen niet lukt, moet hij het product terugnemen en je geld teruggeven.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Dinsdag is Chyparse pas weer geopend. Dan zal ik ze eens bellen en duidelijk aangeven dat ik liever m’n geld terug heb, aangezien dit de 3e keer zou worden dat het stuurhuis vervangen moet worden.
En elke keer weer het uurloon betalen voor het plaatsen
Citroen DS23 Break ‘71
Eelko schreef:Dinsdag is Chyparse pas weer geopend. Dan zal ik ze eens bellen en duidelijk aangeven dat ik liever m’n geld terug heb, aangezien dit de 3e keer zou worden dat het stuurhuis vervangen moet worden.
En elke keer weer het uurloon betalen voor het plaatsen
Duidelijk geval: geld terug!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)