124 van de 183
« Eerste  < Vorige 122 123 124 125 126 Volgende >  Laatste »
   
Arjan’s CX 25 GTi Turbo 2
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 november 2015 12:07 PM
  [ # 1846 ]

Het is me ook wel opgevallen dat auto’s met hele lage km standen er bijna tot geen last van hebben.
Idd de achterdeuren ook veel minder.

Profiel  
 
XM 2.9 V6 Exclusive
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009

- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Gepost: 08 november 2015 01:38 PM
  [ # 1847 ]

Ikheb die beugeltjes op de auto van mn broertje gezet. Nou na verloop van tijd knakt het weer net zo hard. Dus ikheb het maar op karakter van een oude cx gehouden. (idd achterdeur beugels met vangers erop zetten is een betere oplossing)

Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 november 2015 02:06 PM
  [ # 1848 ]

Wat is het verschil dan met achter? Lijkt hetzelfde onderdeelnr te zijn namelijk.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 08 november 2015 02:20 PM
  [ # 1849 ]

We bedoelen dat je twee goede “tweede” handse moet zoeken wie op de achterdeuren hebben gezeten.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 08 november 2015 02:53 PM
  [ # 1850 ]

ik heb van de citroen garage een teflon hulsje gekregen dezen over de beugel geschoven(zo deden ze dat vroeger bij de citroen garage)probleem met knakken over werkt heel goed

Profiel  
 
johanBB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 154
Geregistreerd: 09-02-2010

- CX CXA 25 GTi Turbo 2
- Xantia 1.8I 16V
- C6 (2005-2012) benzine
Gepost: 08 november 2015 03:53 PM
  [ # 1851 ]

Ooit heeft iemand mij de tip gegeven om het afgeplatte deel (wat na verloop van tijd ontstaat) in de bankschroef te zetten en te torderen.
Weg geknak. Zelfde effect als een nieuwe ronde.

lovecitro

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 08 november 2015 04:03 PM
  [ # 1852 ]
Shalom74 schreef:

ik heb van de citroen garage een teflon hulsje gekregen dezen over de beugel geschoven(zo deden ze dat vroeger bij de citroen garage)probleem met knakken over werkt heel goed

Joost kun je daar eens een foto van posten….?
En dik zijn die huisjes eigenlijk…?

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 november 2015 06:07 PM
  [ # 1853 ]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar…

Als het idee is de beugels van de achterkant te nemen, dan kan je toch net zo goed nieuwe kopen?
http://cx-basis.de/eshop/product_info.php?cPath=41819_41860&products_id=4171

Echter zijn die weer bijna 2x zo duur als de CX Basis aanpassing:
http://cx-basis.de/eshop/product_info.php?cPath=41819_41860&products_id=4310

Dus 3 opties, gebruikte van achter, NOS, of aangepaste…

Dat mogelijk icm een hulsje.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 08 november 2015 06:20 PM
  [ # 1854 ]

Arjan je moet dan alles nemen beugel plus houder niet alleen dat U beugeltje…

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 november 2015 08:22 PM
  [ # 1855 ]

Oké, dus er zit buiten het beugeltje wel verschil tussen voor en achter.

Alleen bij mij knakte er achter ook 1 vrij hard, dus ook dat is geen garantie… Wink

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 08 november 2015 09:15 PM
  [ # 1856 ]

Nee de beugeltjes en de houders daarvan zijn het zelfde.!

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 08 november 2015 09:16 PM
  [ # 1857 ]
Arjan Verkade schreef:

Alleen bij mij knakte er achter ook 1 vrij hard, dus ook dat is geen garantie… Wink

Waarschijnlijk al een keer omgedraaid Wink

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7583
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 09 november 2015 11:57 AM
  [ # 1858 ]

Bij mijn auto knakt er helemaal niets. Tot ook 30 jaar oud en dik 250.000 km. Zit wel een heel flinke dot vet op het beugeltje.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 november 2015 08:48 AM
  [ # 1859 ]

Dat is dan wel weer fijn, enig idee of de auto ooit overgespoten is?

Eigenlijk ben ik nog steeds wel nieuwsgierig naar Shalom74 zijn teflon hulsjes Wink

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7583
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 10 november 2015 08:59 AM
  [ # 1860 ]

Mijn auto is meerdere tinten grijs, oftewel: er is aan gespoten maar nooit helemaal. Daar wordt het nu wel tijd voor, maar dat terzijde. Ben ook wel benieuwd naar die busjes. Teflon heeft geen vet nodig, ziet er dan weer wat netter uit.

Profiel  
 
 
124 van de 183
« Eerste  < Vorige 122 123 124 125 126 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook