Dat is dan anders bij de Saabjes en de Matra 530 die die motor ook gebruikte
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik heb er een plaatje bijgezocht.
Mvg. Alfred.
Xantia Break HDi 140, bj. 2001, Euro 3
Bijna een half miljoen km.
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Wat een bijzonder ding is dát!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nog wat spots uit Amsterdam:
Een heerlijke Peugeot 504 TI uit 1973.
Een Lancia Beta coupé uit 1979.
Een Peugeot 204 Break uit 1969.
Een geweldige origineel Nederlandse Borgward Isabella uit 1958, die al zo’n 35 jaar buiten aan de Amsterdamse grachten staat. Dus ook in de winter. Wat een kwaliteit!
Een heel late BMW 2002 uit 1977, toen de opvolger ervan al een tijdje te koop was.
Een origineel Nederlandse Autobianchi A112 uit 1971.
Een Reliant Scimitar GTE Overdrive uit 1973.
Een origineel Nederlandse Peugeot 404 uit 1973.
Deze Opel Kadett is al sinds de aankoop in 1973 bij dezelfde eigenaar.
Een Mercedes Heckflosse uit 1965.
En een fraaie Ferrari Dino 246 GT coupé uit 1973.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Het kenteken van die BMW 2002 is een merkwaardigheid. De 2002 ging in ‘75 uit productie, dus dan moet-ie 2 jaar hebben gestaan… In 1977 had je alleen nog de 1502 als budgetmodel onder de E21 316, en zelfs voor de 1502 was 1977 het laatste jaar.
Mooie spots weer, Wouter!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wellicht is het de laatste nieuw geleverde 2002 in NL?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Tja, dat kan… Opvallend is dat kenteken in ieder geval wel.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Snoepje van het jaar, wat mij betreft:
Ik wist dat ie bestond, maar nog nooit in het wild gezien
XBXG schreef:...Deze Opel Kadett is al sinds de aankoop in 1973 bij dezelfde eigenaar…
Ik vraag me af of die gegevens kloppen.
Onlangs zocht ik het kenteken weer op bij de RDW van een auto die ik in 1990 had gekocht. De verkoper was toen niet de eerste eigenaar. Dus ik werd minimaal al de derde eigenaar. In ca 1995 verkocht ik de wagen weer, dat werd dus de vierde eigenaar, en de wagen is daarna niet meer van eigenaar veranderd.
In het register van RDW staat nu Aantal eigenaren privé / zakelijk: 1 / 0.
Ik heb zo’n vermoeden dat oude overschrijvingsgegevens niet verwerkt zijn met het digitaliseren.
Overigens, je hebt mooie plaatjes geschoten.
Mvg. Alfred.
Xantia Break HDi 140, bj. 2001, Euro 3
Bijna een half miljoen km.
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014
- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Bij de RDW worden enkel de gegevens van de laatste 9 jaar weergegeven, vandaar.
Koen.
Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)
In het geval van deze Kadett lijkt het me duidelijk.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Inderdaad, bijzonder hoor
Mvg. Alfred.
Xantia Break HDi 140, bj. 2001, Euro 3
Bijna een half miljoen km.
Gisteren gespot in Vught: een Simca 1100 GLS Tourist uit 1975.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX