Hoi hoi.
Wie heeft er al de eerste beurt gehad voor de cactus?
En wat waren de kosten, ben wel benieuwd.
Pas bij 25000km volgens mij.
Heb nu al service in display staan en het rode moersleuteltje 😊.
Vandaag bij dealer geweest.
15000 km kleine beurt.
Kleine beurt 193,-
Interieurfilter 41,-
Dus 234,- samen.
En een nieuwe katalysator monteren.
Heb vandaag zelf de kleine beurt gegeven, olie, oliefilter en interieurfilter, samen 50 euro, met de voorgeschreven Total quarts eneo 5w30.Dit alles op internet besteld. Service beurt gereset, winterbandjes er weer op en mijn cactusje is weer helemaal top.
Dat is het voordeel als je vroeger monteur bent geweest. Indicator geeft aan, of 1x per jaar of 25000km, wat het eerst komt natuurlijk.
Vandaag ook de eerste beurt gehad, jaartje oud, 11.000km gereden. Totaal 247 euro voor de beurt, interieurfilter vervangen en aircoreiniging. Oh ja, en schoon en fris gewassen! Katalysator was kort geleden al vervangen, na de brief van de terugroepactie.
Als leenauto een C1 van een paar jaar oud ... dan leer je de Cactus weer optimaal waarderen!
Afgelopen maand ook het beurtje gehad 215 euro
Katalysator en camera als service vervangen
Top dealer een van de oudste in Nederland Krimpen aan den IJssel citroen Broere
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus
Rene E schreef:Heb vandaag zelf de kleine beurt gegeven, olie, oliefilter en interieurfilter, samen 50 euro, met de voorgeschreven Total quarts eneo 5w30.Dit alles op internet besteld. Service beurt gereset, winterbandjes er weer op en mijn cactusje is weer helemaal top.
Dat is het voordeel als je vroeger monteur bent geweest. Indicator geeft aan, of 1x per jaar of 25000km, wat het eerst komt natuurlijk.
Kan zelf ook wel een beurt geven. Maar als de dealer de beurt niet doet, dan krijg ik toch een probleem met de garantie?
Dit is het antwoord op fibi_18
De garantiedekking gaat nog verder. De dealer kan de garantiewerkzaamheden evenmin weigeren als u de auto niet bij hem of een andere dealer van het merk in onderhoud hebt gehad. De enige eis die nog gesteld mag worden is dat de werkzaamheden vakkundig en volgens de voorschriften van de fabrikant zijn uitgevoerd. Dat kan dus bij een merkdealer, maar ook bij een niet merkgebonden garagebedrijf. Samenvattend: regels om voor garantie in aanmerking te komen en u verplichten om uw auto binnen de garantieperiode bij een merkdealer of servicebedrijf van het merk te onderhouden, zijn ongeldig.
Dit volgens wettelijke kaders.
Wat een geld..
Voor de 1,2 vti betaal ik 120€ incl interieurfilter..
Hier bij mijn dealer in be
Rene E schreef:Dit is het antwoord op fibi_18
De garantiedekking gaat nog verder. De dealer kan de garantiewerkzaamheden evenmin weigeren als u de auto niet bij hem of een andere dealer van het merk in onderhoud hebt gehad. De enige eis die nog gesteld mag worden is dat de werkzaamheden vakkundig en volgens de voorschriften van de fabrikant zijn uitgevoerd. Dat kan dus bij een merkdealer, maar ook bij een niet merkgebonden garagebedrijf. Samenvattend: regels om voor garantie in aanmerking te komen en u verplichten om uw auto binnen de garantieperiode bij een merkdealer of servicebedrijf van het merk te onderhouden, zijn ongeldig.
Dit volgens wettelijke kaders.
Volgens wettelijke kaders heb je gelijk..
In de praktijk gaat het anders, en heb je pech
Voelt in ieder geval niet als pech, 19 november wordt gewoon mijn katalysator vervangen (garantie)
gr Rene