zou best naar de meeting willen, maar beetje ver weg he,
zie tegen die tijd wel of ik kom

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EvelienBX schreef:zou best naar de meeting willen, maar beetje ver weg he,
zie tegen die tijd wel of ik kom
je kan met mij mee
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ops: Helaas lukt niet
McDean schreef:Simpele Ziel schreef:McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Kom op, tessa wil haar beentjes strekken
![]()
Dat zeker
![]()
Ze is al beetje beroemd vanwege haar “foute” tuningtss, fout…ik heb die 2 pubertjes die erbij waren op de sleutelmeeting maar over 2 dingen gehoord, jouw voorbumper+velgen en natuurlijk je hoedenplank en de uitlaat van WYD
ik heb er nu andere velgen onder liggen he
Patser ..
ops:

Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Na dit gelezen te hebben word ik toch ook wel nieuwsgierig…
Wil dit wel’s live meemaken.
Tot dan
Denk dat ik dan met de carb kom.
Groet, Rogier
Wij komen ook graag langs! Is lekker dichtbij ook

Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Tsja, als het in Abbenes gaat plaatsvinden is het echt op kruipafstand he?
Dus ik ben er ook, tenzij er nog wat tussenkomt….kan ik ook eens lekker bij buurman Vd Laan snuffelen voor de deur (die heeft altijd wel een paar mooie SM’s staan).
Op dezelfde dag als een geplande rit met een groepje DSsen van de ID/DSclub, ik zal dan niet naar Abbenes kunnen gaan.
Eens een DS altijd een DS.
Als het maar tot 1500 is heeft het voor mij geen zin. Ik werk tot 1400 en kan me geen vrije dag veroorloven. Waarom organiseren jullie niet een leuke puzzelrit ‘s avonds ofzo. Een meeting met een doel zou wel zo leuk zijn inderdaad.
Caroline81 schreef:Als het maar tot 1500 is heeft het voor mij geen zin. Ik werk tot 1400 en kan me geen vrije dag veroorloven. Waarom organiseren jullie niet een leuke puzzelrit ‘s avonds ofzo. Een meeting met een doel zou wel zo leuk zijn inderdaad.
Hoppa, organiseer ff een puzzelrit erachteraan (net als de borculo meet, met ‘s avonds een BBQ
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
citroen23 schreef:fff een link geplaatst voor het adres….......
![]()
Daar heb ik trouwens mijn uitlaat vandaan. Kunnen we met die meeting toevallig ook onderdelen scoren? Met een beetje korting bijvoorbeeld
@ SZ en X_C : BBq is wel haalbaar als we een locatie hebben. Een puzzelrit is op zich wel weer wat meer regelwerk maar wel errug leuk.
De dag erna (9 april) is er al een puzzelrit van de BX Club in Vlaardingen, Schiedam en omstreken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:De dag erna (9 april) is er al een puzzelrit van de BX Club in Vlaardingen, Schiedam en omstreken.
Ik ben geen BX club clublid
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Maakt niet uit hoor, je bent welkom
Zie de site van de BX Club voor meer informatie (binnenkort althans).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX