Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
folke048 schreef:ingenieur maarten had er goed de fik in .wij hebben gisteren de posters ingelijst van de prachtige foto,s van onze auto bedankt nog wouter, ze hangen op onze slaapkamer 60*80
Echt waar? Dat is erg leuk om te horen!
Wanneer is de volgende trip? Waarschijnlijk moet ik dan ook in een D, maar ja, er zijn ergere dingen.
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/230004/
16 januari nieuwjaarsmeeting bij Citrest! Een van onze mede-alpenrunners.. Wie is er in voor een reunie?
Jazeker! Ik weet nog niet zeker of ik het red, maar het staat alvast met potlood in de agenda.
Deze foto had ik hier nog niet eerder gepost, geloof ik. Mooi moment tijdens de afdaling van de Stelvio.
Totaal aantal Berichten: 17396
- CX 2400 Super
Wow! Dat is een heel coole foto!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Vooral die baard van Michiel!
Maar inderdaad, leuke plaat en mooie herinneringen.
adri
Breeze schreef:Vooral die baard van Michiel!
Wat is een man zonder z’n baard?
Maar leuke foto hè? Ik weet eigenlijk niet waarom ik die niet eerder heb gepost.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is dat de enige foto waar de CX te zien is met motorkap dicht?
Berg af ging prima.
Toffe foto!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Mooie foto. Ik krijg opeens heel veel zin in een CX ritje door de bergen.
JW
Zitten jullie allemaal al in de winterdip? En zijn jullie aan het nadenken over een volgende vakantie ofzo? Ik zie ineens allemaal mooie Alpenrun foto’s langskomen op facebook en hier
- CX 2400 Super
Op facebook.com/dsforum.nl is al aangekondigd dat er nog deze week nieuws op onze voorpagina verschijnt over een van de Alpenrun-auto’s. Om Lucas’ artikel te illustreren, heeft de redactie uit het fotoalbum van MaartenH mogen putten. Wat ik daarin gezien heb, maakt me echt jaloers op de Alpenrun-deelnemers!
- CX 2400 Super
O, het landschap schijnt ook niet zo heel erg lelijk te zijn geweest…
Het was dan ook gewoon een top weekje!
(over de pasta-saus foto’s, die voorbereidingen waren tijdens het ontbijt )