Ahh, oké! Ik blijf het bijzonder vinden dat het in een DS5 niet verlicht is…maar ach, er zijn ergere dingen in het leven…
Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19B, AX, 2x Visa, DS5 HDi.
Huidige voertuigen: C1 (2019), Ë-C4 Shine (2023), Ford Puma (2022), Yamaha Super Ténére (2013), Hymer B654 camper
Totaal aantal Berichten: 372
Geregistreerd: 09-09-2010
- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
Ik heb mijn nieuwe DS5 nu 1 week, maar ik vind die Eco-stand maar een nerveus ding; de minste millimeter die de auto rolt als de motor is uitgeschakeld, springt de motor weer aan. Als je het mij vraagt zou hij alleen aan moeten springen als je de koppeling intrapt, dan kun je bij de stoplichten ook gewoon op je rem gaan staan mocht de auto iets wegrollen.
Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi
Precies! Gaat veel te snel uit. Zeker bij een automaat heel irritant. Daarom gebruik ik ‘m niet meer. Bij iedere rit druk ik ‘m standaard uit.
Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19B, AX, 2x Visa, DS5 HDi.
Huidige voertuigen: C1 (2019), Ë-C4 Shine (2023), Ford Puma (2022), Yamaha Super Ténére (2013), Hymer B654 camper
Totaal aantal Berichten: 372
Geregistreerd: 09-09-2010
- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
........ nou, ik vind dat ie te snel aangaat ....... hij zou m.i. pas weer aan moeten gaan als je de koppeling intrapt.
Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi
haha, dat is bijzonder. Bij een automaat te snel uit en bij een handgeschakelde te snel aan. Zou Citroen de afstelling ergens in het midden kunnen afstellen???
Naast diverse andere merken heb ik deze Citroën’s gehad (sinds eind jaren ‘80):
2x Dyane, GSA, CX, 2x 2CV6, 2x BX, ID19B, AX, 2x Visa, DS5 HDi.
Huidige voertuigen: C1 (2019), Ë-C4 Shine (2023), Ford Puma (2022), Yamaha Super Ténére (2013), Hymer B654 camper