De nieuwe injector zit er in, maar de motor loopt met een ratel er in. De ratel is niet continu maar afwisselend.
Ik heb wel ideeen, maar het is de vraag of ik nog zin heb hier in. Misschien sloop ik de auto wel en tik ik ergens een andere saxo op de kop.
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 21-05-2015
- Saxo 1.4 538 Sport
- Saxo 1.4 Exclusive
Is die tik ook als je de koppeling intrapt?
Weet ik niet, ga ik even proberen. Ik ben alleen bang dat ik nu elke keer als ik de motor start, iets gruwelijks aan het mollen ben….
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 21-05-2015
- Saxo 1.4 538 Sport
- Saxo 1.4 Exclusive
Bij mij rammelt er ook iets, net tandwielen die vlak langs elkaar gaan.
Als ik de koppeling intrap, dan is het weg.
Bij mij vermoed ik versleten koppeling.
Maar hij rijdt nog prima, dus ik laat het nog even zo.
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013
- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
X8NT14 schreef:Als ik de koppeling intrap, dan is het weg.
Je druklager is kapot aan het gaan. Niet al te lang wachten, straks slaat ‘ie vast en heb je een groter probleem
BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 21-05-2015
- Saxo 1.4 538 Sport
- Saxo 1.4 Exclusive
Dit wordt sowieso zn laatste winter
Koppeling is niet het enige.
Ik heb daarnaast een oranje zomer project en ben al opzoek naar een rode 538.
De injector is vernieuwd en de ratel is verholpen. Dank voor de hulp!