ik heb er even op zitten broeden, maar ik heb geen idee wat ‘NV’ betekent..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nieuw-Vennep, denk ik.
Jij bent ook soms nooit serieus hè.
Maar zo is wel de grap er af, als die er al ooit geweest is.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Juist! Ja, samen met vriendjes durf je wel hè?
Jammer dat ik niet kan
Overigens denk ik dat we het duel het beste kunnen uitvechten met een potje ouderwets veerbollen werpen, of ‘vang de bijl’.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb al een secondant op het oog. Eentje met ruime ervaring in klootschieten, of zoiets. Kan je kloten ook opeten?
Adri
N.B. OT-alert
Oh nee, ik was in de war met kleiduiven schieten. Die kan je natuurlijk wel opeten.
Shit weer OT.
Adri
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik voel een activiteiten programma voor de ICCCR aankomen. Eén dag is dan echt niet genoeg. Melden jullie je even aan als de commissie sport en spel?
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
GW-tje schreef:Waarom kun je geen kaarten voor 1 dag kopen, of begrijp ik iets niet?
Sport en spel, alles wel, maar nu toch ook een serieus antwoord: de voorverkoop van dagkaarten start pas later. Officieel is de prijs nog niet bekend, maar op internet valt inderdaad te lezen dat deze €25 zouden gaan kosten, waar dan nog €10 parkeergeld voor Landgoed Middachten bij zouden komen.
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Zo heb ik het ook begrepen. Voorinschrijving is gericht op meerdaagse aanwezigheid.
Totaal aantal Berichten: 752
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
4 dagen, 1 auto en 2 personen is (nu nog) €120,-, en 1 dagkaart voor 1 auto met 2 personen is dus €25,-
Dan kan je toch beter 4 keer een dagkaart kopen, of zie ik iets over het hoofd?
parkeerkaart van een tientje, servicekosten en bij de meerdagenkaart zit er een camping bij.
Met of zonder stroom.
Totaal aantal Berichten: 752
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Bij die 120 euro zit het kamperen niet, dat is nog eens 25 euro extra.
Hm, nou ja, in dat geval wil men waarschijnlijk eerst zoveel mogelijk meerdaagskaarten verkopen, opdat er op alle dagen een boel mensen zijn
Maar, zo hoort dat toch met een festival? Gewoon van begin tot eind heen gaan, alle acts zien, alle dagen helemaal kapot gaan, niet douchen, naar bier stinken en wakker worden naast een andere chick in je tent.
Of is dit een ander soort festival?
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Het is natuurlijk het festival dat je er van maakt. Maar de locatie biedt in elk geval ook ander (familie) vertier op de grens van de Veluwe en rechtstreekse bussen naar Arnhem en Apeldoorn. Voor partners en anderen die even iets anders willen zien dan een dubbele chevron.
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special