10 van de 15
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

Ik stel U voor: mijn BX 19 TZD
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 25 februari 2006 09:25 PM
  [ # 136 ]
XBXG schreef:

Klopt, beetje Ourane is ie wel ja. Alleen de turbo, de 16V Mk2-achterklep en het speciale Ourane-interieur mist.  Wink

Ik vind het meer een BX 19 GTD trouwens, omdat ie er eerder als een GTI uitziet met dieselmotor en TZD-striping.  Wink

Net zoals mijn GTi automaat op diesel dus.. (Zullen wij een Citroen BX GTD club starten?)

Abyssion schreef:

Hallo,ik zal me even voorstellen ik ben Evert en ik heb sinds kort een Bx GTi op de kop getikt bouwjaar is 1993 weinig Kilometers zon 170.000,ik vind het een erg lekker autootje om in te rijden,vering is subliem ik heb hem voor een prikkie gekocht.
Binnenkort zal ik eens fotos plaatsen

Welkom, maar jezelf voorstellen kan je hier doen….

Test

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15841

- Ami 8 Club
Gepost: 26 februari 2006 03:21 AM
  [ # 137 ]
Thijsvandebles schreef:
XBXG schreef:

Klopt, beetje Ourane is ie wel ja. Alleen de turbo, de 16V Mk2-achterklep en het speciale Ourane-interieur mist.  Wink

Ik vind het meer een BX 19 GTD trouwens, omdat ie er eerder als een GTI uitziet met dieselmotor en TZD-striping.  Wink

Net zoals mijn GTi automaat op diesel dus.. (Zullen wij een Citroen BX GTD club starten?)

Is goed. We zijn al met 2 leden. Wie volgt?  Laughing

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 26 februari 2006 11:39 PM
  [ # 138 ]

Ik heb een bumperlip, mistlampen en een stoer stuur, mag ik ook meedoen?

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 26 februari 2006 11:52 PM
  [ # 139 ]

Ik heb geholpen je brandstofleidingen te vervangen dus ik wil er ook bij ! Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 28 februari 2006 12:39 AM
  [ # 140 ]

Dat ligt voornamelijk aan de VW-rijders hoor. Ik herken hetzelfde fenomeen namelijk.

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 28 februari 2006 01:19 AM
  [ # 141 ]
XBXG schreef:

Dat ligt voornamelijk aan de VW-rijders hoor. Ik herken hetzelfde fenomeen namelijk.

Ik vind het altijd heel aardig dat ze op 10 cm. van mijn achterbumper hangen met het groot licht aan… Zo kunnen ze beter zien dat ik mijn middelvinger op steek en stug 120 blijf rijden.

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 28 februari 2006 01:30 AM
  [ # 142 ]

Ik maak dat ook wel eens mee, maar dan krijgt zo’n VW-rijder een remlicht van mijn kant te zien…

Maar we gaan Surprisedfftopic

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 28 februari 2006 12:13 PM
  [ # 143 ]
XBXG schreef:
Thijsvandebles schreef:
XBXG schreef:

Is goed. We zijn al met 2 leden. Wie volgt?  Laughing

Wel, mijn TZD Turbo is voorzien van een volledig originele echte GTI interieur (visgraatmotief), extra metertjes, GTI stuur en-pookknop en GTI LM-velgen. Dan mag ik zeker ook wel meedoen?  Mr. Green  Mr. Green

Wat VW Golf rijders betreft, weet je wat nou zo handig van een BX? Je kunt de binnenspiegel er gewoon af schuiven. Dan zie je ze gewoon niet meer. Lekker rustig… ik krijg dan ook de neiging om me heel erg strak aan de snelheid te houden. Twisted Evil  Rolling Eyes Laughing

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 28 februari 2006 12:17 PM
  [ # 144 ]

GTD? Da’s toch een golluf?

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 28 februari 2006 08:10 PM
  [ # 145 ]
Abyssion schreef:

Ik ga meestal heel rustig naar rechts,zodat de geliefde vw rijder er voorbij kan,en na een tijd gas ik hem voorbij,en dat verwachten ze meestal niet haha (ahum)sorry ik ben geen vw fan….

Bumperklevers: wat zijn dat?

Ze hebben trouwens bij Autoweek in de klokje rond rubriek bij de vragen aan de eigenaar altijd de keuze Astra of Golf? Hihi, als ik zou moeten kiezen, doe mij dan maar mooi die Golf (met TDI motor natuurlijk).

Wat betreft het GTD idee. Als je het hebt over een Gran Turissimo Diesel dan vind ik de Turbo D12 perfect in dat concept passen. Een diesel waarin je het lang uithoudt en waarin het goed toeren is op de grote baan.

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 28 februari 2006 08:19 PM
  [ # 146 ]
mpostma schreef:

...Ze hebben trouwens bij Autoweek in de klokje rond rubriek bij de vragen aan de eigenaar altijd de keuze Astra of Golf? Hihi, als ik zou moeten kiezen, doe mij dan maar mooi die Golf (met TDI motor natuurlijk).

Uiteraard. Alles liever dan een Opel! En VW hoef je niets te leren over diesels, mankeert niets aan.  Cool

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 28 februari 2006 09:10 PM
  [ # 147 ]

Ik kots op allebei. Ik geef dan dus absoluut geen antwoord op die vraag van AW.  Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 01 maart 2006 12:30 AM
  [ # 148 ]

Wouter, las op BXNL wat over het brandstofverbruik van je TZD. Hoe lang heb je hier al last van? Mijn TZD Turbo loopt op ‘t moment ook veel te onzuinig ( 1 : 15 / 1 : 16), geloof echt niet dat ‘t alleen door de buitentemperatuur komt want in december deed ‘ie ‘t nog niet…

Heb al wel een nieuw luchtfilter op de achterbank liggen, al twee weken, zou dat helpen?

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 01 maart 2006 12:36 AM
  [ # 149 ]
voge schreef:

Wouter, las op BXNL wat over het brandstofverbruik van je TZD. Hoe lang heb je hier al last van? Mijn TZD Turbo loopt op ‘t moment ook veel te onzuinig ( 1 : 15 / 1 : 16), geloof echt niet dat ‘t alleen door de buitentemperatuur komt want in december deed ‘ie ‘t nog niet…

Heb al wel een nieuw luchtfilter op de achterbank liggen, al twee weken, zou dat helpen?

Het zal vooral helpen dat luchtfilter van de achterbank te verplaatsten naar een zekere plek onder de motorkap.

XBXG schreef:

Ik kots op allebei. Ik geef dan dus absoluut geen antwoord op die vraag van AW.  Wink

Ik braak gezellig met je mee…

Test

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 01 maart 2006 12:40 AM
  [ # 150 ]
Thijsvandebles schreef:

Het zal vooral helpen dat luchtfilter van de achterbank te verplaatsten naar een zekere plek onder de motorkap.

Ga ik morgen eens doen (was ook wel de bedoeling van ‘t ding hoor Wink ) maarre—> zou dat zoveel schelen in gebruik?

Profiel  

10 van de 15
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook