18 van de 38
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

16e ICCCR, De Steeg, 11-14 aug 2016
Gepost: 18 januari 2016 09:38 AM
  [ # 256 ]

Die Ford zijklepper gebruikte Citroën zelf ook in een deel van haar prototypes, dus zo vreemd is die keuze niet Smile

Profiel  

ICCCR2016 vrijwilligers
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 23 januari 2016 09:04 PM
  [ # 257 ]

van de voorpagina

ICCCR: voor liefhebbers, door vrijwilligers

Voor de derde maal, na 1981 en 1989, heeft Nederland de eer de gastheer te mogen zijn van de ICCCR, de vierjaarlijkse Wereldmeeting van de Citroën-clubs. Dit maakt op voorhand van 2016 een heel bijzonder jaar voor de Nederlandse Citroën-gemeenschap!

Zo’n grote bijeenkomst als de ICCCR komt uiteraard niet van de grond zonder gedegen organisatie en voorbereiding. Tijdens het evenement is toezicht en begeleiding nodig en zullen veel hand- en spandiensten verricht moeten worden. Diverse diensten zullen worden ingekocht, zoals het voorzien in elektriciteit en water, en het plaatsen van tenten en toiletblokken. Daarnaast zal veel werk verzet moeten worden door vrijwilligers. Op dit moment zijn al bijna 60 vrijwilligers aan de slag binnen het bestuur en de diverse werkgroepen. Deze werkgroepen zijn bezig met het samenstellen van het programma, het opstellen van een verkeersplan, het organiseren van de faciliteiten waaronder de camping, het aantrekken van horeca en handelaren, en het samenstellen van het museum. Daarnaast zijn er werkgroepen die zorgdragen voor de communicatie en de PR, het voorbereiden van de noodgarage en het werven van voldoende vrijwilligers.

Deze bijdrage gaat met name over dat laatste, het aantrekken van voldoende vrijwilligers. Want we zijn er nog lang niet! Ga maar na, we hebben vrijwilligers nodig die willen helpen bij het opbouwen. Vervolgens zijn er vier dagen lang verkeersregelaars, campingbeheerders, museumsuppoosten, bemensing van toegangspoorten en informatiebalies, EHBO’ers, monteurs, fotografen, filmers en nog veel meer op de been! Na afloop zijn er weer vrijwilligers nodig die willen helpen bij het afbreken en opruimen. Op de pagina icccr2016.com/nl/vrijwilligers-2 vind je een goed overzicht van de diverse activiteiten.

Vanzelfsprekend willen wij dat iedere vrijwilliger ook als bezoeker kan genieten van het evenement. Daarom kun je ook één dag als vrijwilliger aantreden. Twee dagen, ook prima! We willen het voor alle vrijwilligers mogelijk maken dat zij aangeven hoeveel tijd men wil besteden als vrijwilliger. Maar dat betekent wel dat het aantal beschikbare vrijwilligers een veelvoud moet zijn van het aantal uit te voeren rollen.

Hier op het Citroën-Forum, dé spreekbuis van de Citroën-gemeenschap in Nederland, spreken we u aan, de lezer van dit artikel. We willen uiteraard allemaal dat Nederland de leukste en gezelligste ICCCR ooit realiseert! Vrijwilligers vormen de basis onder een goede organisatie en een succesvol verloop van dit prestigieuze evenement. U, de lezer van dit artikel roepen we op om ook iets te doen. Het kan nu nog in de organisatie, maar vooral straks: voor, tijdens of na het evenement. Wij hebben u nodig en uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd!

Vul de registratie in op icccr2016.com/new/registratie_vrijwilligers en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

tekst: icccr2016.nl, foto’s: CitroenAZU en Tjerk

Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7582

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 24 januari 2016 09:40 AM
  [ # 258 ]

Aangemeld Smile

Profiel  

ICCCR2016 vrijwilligers
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 januari 2016 01:38 PM
  [ # 259 ]

Jan Nagtegaal heeft gisteren een bezoek gebracht aan de oudste vrijwilliger voor de ICCCR. De tekst en de foto’s van Jan:

Gisteren ben ik naar Sietse Postema geweest. Hij woont met zijn vrouw op de 6de verdieping van nieuwe flat in Velp met prachtig uitzicht op de Veluwezoom. Ik trof daar twee hele aardige mensen die het goed naar hun zin lijken te hebben en beiden zijn enthousiast over hun trots: een metallic groene DSuper uit 1972. Dit punt gave exemplaar stond netjes toegedekt in de parkeergarage, nog helemaal origineel en perfect onderhouden.

Ik was blij onze oudste vrijwilliger tot nu toe te mogen verwelkomen, in dit geval mag zijn leeftijd genoemd worden met respect: 84 jaar.

Met vriendelijke groet,

Jan

Profiel  

ICCCR2016 vrijwilligers
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 januari 2016 01:40 PM
  [ # 260 ]
break23m schreef:

Aangemeld Smile

Mooi break23m!
Bedoel je voor het evenement, als vrijwilliger of beide?  Smile

Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7582

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 24 januari 2016 10:49 PM
  [ # 261 ]

Beide. Ben al actief in een werkgroep, maar ik vond dat er wel een enthousiaste reactie onder het verhaal mocht. En dat er meer mensen mogen volgen Wink

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 25 januari 2016 01:26 AM
  [ # 262 ]

Goed voorbeeld doet goed volgen, hoop ik!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ICCCR2016 communicatie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 02 februari 2016 10:03 PM
  [ # 263 ]

Eergisteren een drukke middag gehad in de vergaderruimte van de IDDS-club in Tull en ‘t Waal. Speeddate middag van de werkgroep communicatie met vertegenwoordigers van de clubs. Wat een enthousiasme, wat een daadkracht. Daar krijgt een mens echt een heel goed gevoel van!

Profiel  

H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5380

Gepost: 02 februari 2016 10:36 PM
  [ # 264 ]
H@ns schreef:

Hee, leuk zeg!
Daar heb ik ook nog foto’s van!
Ook van onder de kap van die Trax “22”... Bleek een Ford zijklepper te zijn…

Gevonden! cheese
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/199914/P7650/#1679026

Profiel  

Gepost: 02 februari 2016 10:40 PM
  [ # 265 ]

Het verhaal klopt alleen niet helemaal Smile

Profiel  

H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 februari 2016 10:51 PM
  [ # 266 ]

Vertèl, vertèl snèl!
Er gaan verschillende verhalen rond…
Maar die van dat prototype heb ik wel vaker gehoord.

Profiel  

Gepost: 02 februari 2016 10:51 PM
  [ # 267 ]

Filmpjes van deze beruchte 22CV…

klik

klik

Profiel  

Gepost: 02 februari 2016 10:54 PM
  [ # 268 ]

Dit is geen prototype, maar een zelfbouw afgaande op de specificaties en foto’s van het autosalon in Parijs van ik meen 1935, waar de 22CV in diverse koetswerkvormen getoond werd. Het verhaal van de Ford motoren klopt wel. Citroën zou ook een eigen exemplaar gebouwd hebben dat net als de zescilinder dezelfde zuigers en bussen als de viercilinder modellen gebruikte. Of er daar ooit een van gereden heeft weet ik niet. Van die modellen is er nooit een teruggevonden. Het is de heilige graal van de Tractionwereld dat er ooit nog ergens zo’n auto op zal duiken, maar de kans is groter dat ze destijds gewoon als viercilinder zijn verkocht of simpelweg vernietigd.

Profiel  

H@ns
> 5000 berichten

Gepost: 02 februari 2016 10:59 PM
  [ # 269 ]

Die laatste film had ik ook al gevonden.
Maar we vervuilen het ICCCCCCCR topic geloof ik een beetje.
Is er niet een apart topic van?
Anders misschien wel leuk om dat te starten…

Profiel  

Gepost: 02 februari 2016 11:20 PM
  [ # 270 ]

Misschien komt de V8 wel naar de ICCCR Smile

Profiel  

18 van de 38
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook