Ik zit met een probleem, rond deze tijd als vriest (vanaf -4 graden) dan gaat mijn bestuurders deur niet dicht, ik moet dan rijdend de deur vast houden voor 5 a 10min, na deze tijd gaat de deur dicht. de deur gaat goed open. De sluitpal in de zijkant van de deur wil dan niet sluiten, als ik met de vinger de sluitpal beweeg dan gaat die goed op en neer maar toch als ik in de auto zit en de deur dicht gooi pakt de sluitpal niet. Ik heb al geprobeerd met dik vet, siliconenolie, WD40 en slotenontdooier maar niks helpt :’-) ik vind dit zeer vervelend en ik zoek echt een oplossing.
Goede olie gebruiken Mos2 kruipolie (dringt diep door en smeert met grafhiet) maar je zult de deur toch moeten open maken om de achterkant van het slot rijkelijk in te spuiten, ook de cilinder goed vol spuiten.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
De deurpaneel eraf halen? Daar vrees ik al voor.
Totaal aantal Berichten: 10260
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Dat heb je er in 10 minuten af….
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Blijft de handgreep aan de buitenzijde “uit” staan ?
Terugduwen kan dan helpen zodat je op beter weer kan wachten met onderhoud.
Wat is er leuker dan een BX ? . . . . . Vijf BX-en !