Afgelopen week had mijn zus de auto van mijn zwager mee (Jeroen_M). Gooit ze doodleuk koelvloeistof in het LHM vat…..Auto gaat morgen naar de garage, doe het niet zelf want het is toch verzekeringswerk.
Ben ik net weer afgekoeld van dit voorval, gooit ze een ladder door de achterruit van mijn moeders Break. Dus ik een andere achterklep van zolder getrokken, heb ik dat ding net in de goede kleur gespoten, loopt ze met haar jas door het lakwerk heen. #@*&GRRR;$%@&*$ .
Toen vroeg ze of ze mijn auto mocht lenen, omdat alle andere dus in reparatie waren. (Haar eigen BX had koelproblemen). Het antwoord moge duidelijk zijn :shoot
Test
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Re: Oh oh, 2 BXen gesloopt….
Thijsvandebles schreef:Afgelopen week had mijn zus de auto van mijn zwager mee (Jeroen_M). Gooit ze doodleuk koelvloeistof in het LHM vat…..Auto gaat morgen naar de garage, doe het niet zelf want het is toch verzekeringswerk.
Ben ik net weer afgekoeld van dit voorval, gooit ze een ladder door de achterruit van mijn moeders Break. Dus ik een andere achterklep van zolder getrokken, heb ik dat ding net in de goede kleur gespoten, loopt ze met haar jas door het lakwerk heen. #@*&GRRR;$%@&*$ .
Toen vroeg ze of ze mijn auto mocht lenen, omdat alle andere dus in reparatie waren. (Haar eigen BX had koelproblemen). Het antwoord moge duidelijk zijn :shoot
Vrouwen in een auto laten deelnemen in het verkeer gaat al niet goed laat staan in onze geliefde Citroen’s….
Re: Oh oh, 2 BXen gesloopt….
citro-power schreef:Thijsvandebles schreef:Afgelopen week had mijn zus de auto van mijn zwager mee (Jeroen_M). Gooit ze doodleuk koelvloeistof in het LHM vat…..Auto gaat morgen naar de garage, doe het niet zelf want het is toch verzekeringswerk.
Vrouwen in een auto laten deelnemen in het verkeer gaat al niet goed laat staan in onze geliefde Citroen’s….
gaan we weer!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Mijn vrouwtje heeft jarenlang zonder enige sores BX gereden (moest ook wel van haar pa hahaha)
Noppes nada problemen dus!!!
Emiel
Ja het blijft een cliché. Persoonlijk vindt ik dat vrouwen even goede chauffeurs zijn als mannen. Onder beide sexen zit spul wat niet los vertrouwd is. Maar dit was gewoon een domme-dozen actie.
Test
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
uuh tja LHM en koelvloeistof
nee niet echt slim
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Thijsvandebles schreef:Ja het blijft een cliché. Persoonlijk vindt ik dat vrouwen even goede chauffeurs zijn als mannen. Onder beide sexen zit spul wat niet los vertrouwd is. Maar dit was gewoon een domme-dozen actie.
oh, je zou me moeten horen als iemand zo iets bij een auto van mij zou uithalen!! maar ik reageer alleen even zo omdat ik geen zin heb in weer zo’n ellenlang gedoe over vrouwen, auto’s en schade.
Vrouwen in een auto laten deelnemen in het verkeer gaat al niet goed laat staan in onze geliefde Citroen’s..
Dit gaat niet over deelnemen aan het verkeer
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ik zeg er niets over…...................
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
PHoskam schreef:ik zeg er niets over…...................
goed zo
hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:Ja het blijft een cliché. Persoonlijk vindt ik dat vrouwen even goede chauffeurs zijn als mannen. Onder beide sexen zit spul wat niet los vertrouwd is. Maar dit was gewoon een domme-dozen actie.
oh, je zou me moeten horen als iemand zo iets bij een auto van mij zou uithalen!! maar ik reageer alleen even zo omdat ik geen zin heb in weer zo’n ellenlang gedoe over vrouwen, auto’s en schade.
Harm schreef:Vrouwen in een auto laten deelnemen in het verkeer gaat al niet goed laat staan in onze geliefde Citroen’s..
Dit gaat niet over deelnemen aan het verkeer
10 punten voor Harm. Het gaat hier over mensen in het algemeen die domme dingen kunnen doen. Over de autorijkunsten van mijn zus laat ik me niet uit. Ik vond het alleen erg stom om het goede vloeistofje,(want er moest dus wel KVS bijgevult worden), in het verkeerde gaatje te gooien.
Maar goed, is verzekeringswerk, en morgen komt er Dreft in het HP systeem.
Test
mag ik misschien zonder verdere bedoelingen naar haar haarkleur vragen?
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Mannen kunnen het ook. Mijn vriend heeft ooit remvloeistof in het koelwatervat gegoten…
My other car is a broomstick.
Een vriend van mij heeft maanden met ruitenwisservloeistof in het koelsysteem van zijn C15D gereden! Een andere vriend schakelde met 60 naar de één in plaats van de drie! En zo ken ik er nog wel een paar. Mijn ex-vriendin daarentegen had geen enkele moeite met de 16 klepper, en omgekeerd.
JM
Maar dit is wel een heel extreem verhaal!
BX19trs schreef:Mijn vrouwtje heeft jarenlang zonder enige sores BX gereden (moest ook wel van haar pa hahaha)
Noppes nada problemen dus!!!
Emiel
Nooit eens een BXje in de sloot gereden
ach, mijn vriendin wist niet eens dat een auto mistachterlicht had
Maarja, die heeft ook nog geen rijbewijs (wel aan het lessen)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX