Pff, wat een klus. Succes!
Is de kachelradiateur dat ding die je ziet zitten bij het interieurfilter?
Zo dichtbij, maar zo ver weg…
Idd een hele klus, dank.
De kachelradiateur zit in het midden achter het dashboard, dus gelijk achter de kachelunit tegen het schutbord aan.
Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986
Kachelradiateur is er vandaag uitgekomen.
Dank voor alle hulp! Hier mag een slotje op.
Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986
Ik heb toch nog een vraag:
Alle kabels zijn aangesloten en koelvloeistof is bijgevuld. Geen lekkages meer.
Echter wil aanjager niet meer aan. In geen enkele stand komt er lucht door de kanalen.
Kabels zijn aangesloten zoals voorheen, echter zit er op de rode kabel die naar de aanjager loopt geen stroom.
Wat nu?
Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986
Nog alles een keer goed nagekeken en doet het nog niet. Nu wil ik de aanjagerregelaar ontzien en de aanjagermotor rechtstreeks stroom geven. welke aansluiting op de stekker moet ik 12v geven? Stekker op de aanjagermotor bestaat uit 4 kleuren: een dikke rode, een dikke zwarte, een dunne gele en een dunne oranje.
Alvast bedankt weer voor de hulp.
Citroen BX 1.6 TRS, 1989
Citroen CX 2.0 RE Leader, 1986
Totaal aantal Berichten: 29
Geregistreerd: 02-01-2015
- C5 PH1 2.0i 16v Break Ligne Prestige
Ik zit eens te kijken naar de draaddiagrammen uit de Haynes, heeft de auto airco? (ik vermoed van wel)
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Als de xsara een extra zekeringkast onder de motorkap heeft, naast de accu, is het verstandig eens te kijken of a) de zekeringen heel zijn en b) of de voet waar de zekering in steekt niet is aangetast of gesmolten.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste