Is dat een tik? Geen fit of scheur in de collector?
Als je denkt dat het echt tikken is eerst de klepspeling nagaan.
Kan het moeilijk horen maar mij lijkt het fitten.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
sorry dubbel
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Een scheur in de collector? Wat is dat?
En het is een echte tik, klepspeling nagaan lijkt me lastig met hydraulische klepstoters.
Collector, begin van de uitlaat.
Maar juist, dan kunnen de stoters vervuild zijn, krijgen ze in het begin niet genoeg smering, eens een flush doen bij de olie, daarna weer kwaliteit olie erin. wat zit er nu in? syntheet of half syntheet?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Hij deed het al vanaf het begin dat ik hem kreeg, 10000 km gelopen, dus vervuild lijkt me sterk.
Er zit een volsyntheet in.
Ik vind het wel best zo, hij rammelt maar, zolang ik zelf maar niet rammel.
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Voor wat het waard is.
2 maand geleden ongeveer voelde ik zomaar dat hij harder trok, ik leek ineens 50 pk meer te hebben.
En de tik is weg.
Ik denk dat dit altijd wel een raadsel zal blijven.