Iedereen maakt natuurlijk zijn eigen afwegingen, dat maakt zo’n evenement juist zo geweldig. Dat er alleen vandaag al 200 Eventtickets zijn verkocht stemt ons in elk geval erg vrolijk! Met nu al ruim 3000 mensen die het hele weekend willen komen wordt het een groot feest!
Dat is duidelijk, maar is er ook al iets officieels bekend over de dagkaarten ?
Ik kan alleen 1 dag in het weekend, in die periode.
Ik heb even gekeken, Sohail, en inderdaad het staat nog niet op de website. Zou het wel moeten staan, dus dat ga ik gelijk doorgeven. De prijzen die Jan eerder noemde zijn correct. Dagkaarten gaan in voorverkoop (vanaf medio mei) 25 euro per persoon kosten. Een dagkaart voor parkeren kost 10 euro per auto. Dat zijn officiële bedragen.
De prijs van een dagkaart staat al enige tijd op de website. Op de pagina tickets staat letterlijk: “Pre-sale dagtickets start begin mei á € 25,- p.p.”
Wat betreft de entreeprijs blijf ik me verbazen dat mensen het duur vinden. Ok, € 120,- is veel geld, echter is dit voor 2 personen 4 dagen lang. Dus slechts € 15,- per dag. Hierbij zijn “kinderen” tot 18 jaar gratis!
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
RensKorevaar schreef:ICCCR2016 programma schreef:meer dan 50 programmaonderdelen
Dat geeft de voorinschrijver en - waarschijnlijk nog belangrijker - de potentiële voorinschrijver moed! Het zou leuk zijn om eens wat meer over dat programma te mogen lezen!
Rens, de quote is dat alleen al de ID/DS club mee dan 50 programma onderdelen heeft…
See you at ICCCR2016!
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Ja, dat had ik begrepen. Het zou leuk zijn om eens iets over deze en andere programma-onderdelen te lezen, ook al is het nog incompleet en onder voorbehoud en ook al wordt er mogelijk nog geschoven.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Toevallig 13-02 op facebook geplaatst:
Auto-kunst, Drive-In-Cinema, loungen bij de CX-club, toeren met Patan, racen met de AX-club, verdwalen in een gigantisch HY-dorp, kleurenblind worden bij het C6-genootschap, danspasjes plegen in de Jazzclub van de GS(A)-vereniging, jeu-de-reservewiel, ansichtkaarten van uw eigen auto, een nachtrit, kunstworkshops voor kinderen, Charleston dansen, quizzen in het Engels, vintage journaalbeelden, een elfstedentocht, hindernis parcours’, olievulpijpcontrole voor a-types, klepdekselraces, DS-mozaïek, technische workshops, ringsteken, kamperen, behendigheidswedstrijden, FoodTruckPlaza, klassiek autokerkhof, kofferbakverkoop, galadiner, vergaderen met de ACI, regionale specialiteiten, wijn- worst- en kaasproeverij, Chapron, houten DS, tijdsgenoten, puberhangplek, lampionoptocht, fotopuzzel, etc. etc.
See you at ICCCR2016!
- CX 2400 Super
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Webmaster ICCCR2016 schreef:Wat betreft de entreeprijs blijf ik me verbazen dat mensen het duur vinden. Ok, € 120,- is veel geld, echter is dit voor 2 personen 4 dagen lang. Dus slechts € 15,- per dag. Hierbij zijn “kinderen” tot 18 jaar gratis!
De situatie die geschetst wordt is wel de meest gunstigste.
Realistisch gezien denk dat ik maar een klein deel van het publiek ook daadwerkelijk met 2 man 4 dagen aanwezig zal zijn.
Als je van plan ben 2 dagen alleen te komen is het 60 Euro per dag.
Koop je dagkaarten + parkeren is het 35 Euro per dag, 70 Euro in totaal.
Ga je met 2 man 2 dagen, dan is het 30 Euro per dag.
Dan zijn de dagkaarten dus even duur. 4x 25 + 2x 10 Euro parkeren = ook 120 Euro.
Ik zeg niet dat iets duur of niet duur is, ik schets alleen even een scenario.
Men kan zich natuurlijk wel afvragen waarom de dagkaarten niet gewoon al beschikbaar zijn, gezien de reacties hier is er een hoop animo voor.
Niet helemaal waar, Arjan, het geschetste voorbeeld is wanneer je met twee volwassenen een heel weekend komt. Je kunt ook met vijf volwassenen een heel weekend komen op een eventticket… Allemaal niet zo belangrijk, laten we er vanuit gaan dat iedereen goed kan rekenen. De belangrijkste reden om nu nog niet de boer op te gaan met de dagtickets is de exacte invulling van het programma. Mensen willen nu al zo graag weten welk programma-onderdeel er op welk moment van welke dag gehouden gaat worden. Aangezien het onmogelijk is om dat nu al precies te weten, is het voor ons als organisatie erg onwenselijk om overstelpt te gaan worden met vragen over de dagprogramma’s, zodat voor de juiste dag een dagticket kan worden besteld. Lijkt me niet zo onlogisch eigenlijk. Dat betekent echter wel, dat wij met de belofte om medio mei de dagtickets in de verkoop te doen, we tegen die tijd ook een conceptprogramma zullen presenteren. Is dat cliffhanger genoeg voor vandaag?
Men kan zich natuurlijk wel afvragen waarom de dagkaarten niet gewoon al beschikbaar zijn, gezien de reacties hier is er een hoop animo voor.
Dat is logisch: eerst zoveel mogelijk meerdaags-kaarten verkopen, op die manier heb je meer centen in de kas, waarmee je dingen kan organiseren/huren.
Aangezien het onmogelijk is om dat nu al precies te weten, is het voor ons als organisatie erg onwenselijk om overstelpt te gaan worden met vragen over de dagprogramma’s, zodat voor de juiste dag een dagticket kan worden besteld.
Begrijp ik het goed, en zijn de dagtickets per dag uniek? Wat is dat nu voor onzin? Waarom kan iemand niet gewoon twee dagtickets kopen, en dan zelf bepalen welke twee dagen hij komt?
Tenzij ik voor mijn beurt praat is dat inderdaad wel de bedoeling, Niels. Er zijn meerdere redenen te bedenken waarom je de dagkaartenverkoop zou willen reguleren. Een daarvan is het veiligheidsaspect, je zult ten allen tijde zicht moeten houden op het aantal mensen dat je toelaat op je terrein. Wat gaan we doen wanneer er op zaterdag teveel mensen met een op voorhand gekochte dagkaart staan? Ze de toegang weigeren, terwijl ze wel betaald hebben? Theorie, ik weet het, maar er moet wel aan vergunningseisen voldaan worden.
Dat begrijp ik. Je kan wellicht iets doen met kansberekening (gaan mensen vaker op zaterdag of zondag de deur uit, bla bla). Ik begrijp dat een programma vooraf dan handig is voordat je de kaarten in de verkoop doet.
Maar, als ik dan kritisch kijk naar dit:
Dat betekent echter wel, dat wij met de belofte om medio mei de dagtickets in de verkoop te doen, we tegen die tijd ook een conceptprogramma zullen presenteren. Is dat cliffhanger genoeg voor vandaag
Medio mei een conceptprogramma presteren voor een evenement wat medio augustus gehouden wordt.
Is dat niet wat laat?
Overigens: Ik wil niet negatief overkomen en het ‘beter weten’. Ik begrijp dat het organiseren van een groot evenement complex is en veel tijd kost. Ik merk gewoon af en toe dat er vragen zijn vanuit bezoekers die niet (volledig) worden beantwoord. Toch zonde als dat de voorpret bederft
- CX 2400 Super
Eh… Niels: 11-14 augustus .
Excuus, ik verwar het met een ander Double Chevron gerelateerde activiteit
Overigens blijf ik het wat laat vinden.